Hieronder het nieuwsbericht op Nu.nl:quote:Op zondag 29 oktober 2023 07:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij is overleden, het boek verklaart dat wel
Toch wel erg onverwacht ineens. Ben erg benieuwd naar de doodsoorzaak.quote:Matthew Perry, bekend als Chandler in de comedyserie Friends, is op 54-jarige leeftijd overleden. De acteur is volgens diverse betrouwbare Amerikaanse media dood aangetroffen in zijn woning.
Politiebronnen zeggen tegen onder meer Los Angeles Times dat Perry zaterdag is gevonden in zijn huis in Los Angeles. De acteur zou dood zijn aangetroffen in zijn jacuzzi.
De politie wil de dood van de acteur nog niet officieel bevestigen, maar heeft wel tegen CNN gezegd een overlijden op het woonadres van Perry te onderzoeken. Een woordvoerder van de brandweer bevestigt dat zij zijn gebeld voor een reddingsoperatie waarbij het slachtoffer in het water lag.
Perry zou door zijn assistent zijn gevonden. Volgens bronnen van Times en TMZ wordt het overlijden van de acteur als niet verdacht gezien. Er zouden geen drugs zijn gevonden in zijn woning. De officiële doodsoorzaak wordt nog onderzocht.
"We zijn kapot van het overlijden van onze goede vriend Matthew Perry", schrijft Warner Bros. Television Group, de producent van Friends, in een verklaring. "Zijn geniale humor heeft impact gehad op de hele wereld en hij zal bij velen voor altijd in hun hart blijven."
Perry werd wereldberoemd als Chandler Bing
Perry raakte bij het grote publiek bekend door zijn rol als Chandler Bing in de Amerikaanse hitserie Friends. Tien seizoenen lang speelde de Canadees-Amerikaanse acteur in de serie die te zien was in circa honderd landen.
Later speelde hij mee in verschillende speelfilms, waaronder The Whole Nine Yards. Ook speelde Perry gastrollen in de series Ally McBeal en The West Wing en leende hij zijn stem aan de animatieserie The Simpsons. Perry speelde de laatste jaren minder en minder: zijn laatste rol in een serie of film stamt uit 2017, toen hij meespeelde in de miniserie The Kennedys: After Camelot.
Vorig jaar bracht Perry zijn memoires uit: Friends, Lovers and the Big Terrible Thing: A Memoir. Daarin vertelt hij onder meer over zijn jarenlange strijd met drank- en drugsverslaving.
Dit kon je om 3 uur vannacht ook al op FOK lezen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:08 schreef ChipsZak. het volgende:
In de ochtendeditie van Hart van Nederland () zou hij verdronken zijn in zijn jacuzzi na een hartstilstand.
Deze dingen horen ook altijd in SHO,quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:18 schreef Morgane89 het volgende:
Misschien dubbelop met NWS / Matthew Perry (54) overleden?
Ik sliep om 3 uur vannacht.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit kon je om 3 uur vannacht ook al op FOK lezen.
Datzelfde gevoel heb ik ook. Ik heb geen hekel aan Friends maar ik schoof het in hetzelfde rijtje als Sex and the city. Echt een vrouwenserie dus. Voordat de reacties loskomen: Ik heb er inderdaad nooit naar gekeken, dus mijn opmerking is zeker ongenuanceer.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik had een hekel aan Friends maar uiteraard is dit een onwijs bekend gezicht. Schrok daardoor wel echt. Erg triest.
Sorryquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Deze dingen horen ook altijd in SHO,. Zover ik weet gaat het altijd zo bij overleden celebs.
Volgens TMZ zijn er geen drugs aangetroffen, misschien was zijn lichaam gewoon op door het voormalig drugsgebruik, waardoor nu hartstilstand en verdronken.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:28 schreef Harvest89 het volgende:
R.I.P.
Dat was vast een knallend hard feestje met veel coke.
Chandler Bing is een legendarisch tv figuur. Die zullen we nooit vergeten.
Ah oke, dat zou ook kunnen.´quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens TMZ zijn er geen drugs aangetroffen, misschien was zijn lichaam gewoon op door het voormalig drugsgebruik, waardoor nu hartstilstand en verdronken.
Haha. Heb je nou de vaccin post serieus verwijderd ja?quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben overigens benieuwd of de hartstilstand een direct gevolg is van zijn (vroegere) drank- en drugsverslaving?Je zal ‘t nooit weten denk ik.
Was hij eigenlijk nog low-key verslaafd? Of was dat echt voorbij?
Dit idd, tragisch leven eigenlijk. Gun je niemand.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:46 schreef vencodark het volgende:
Die man zat er volgens mij al jaren doorheen.
Ik had niet verwacht dat hij oud zou worden maar had eerder aan zelfmoord gedacht eigenlijk.
Triest want ik hoopte wel dat hij nog eens een enigszins gelukkig leven zou leiden.
Eerste gedachte is natuurlijk een zelfmoordje. Tragisch wel.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens TMZ zijn er geen drugs aangetroffen, misschien was zijn lichaam gewoon op door het voormalig drugsgebruik, waardoor nu hartstilstand en verdronken.
Maar is het niet gelukt? Ik dacht dat hij clean was gebleven.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:28 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Datzelfde gevoel heb ik ook. Ik heb geen hekel aan Friends maar ik schoof het in hetzelfde rijtje als Sex and the city. Echt een vrouwenserie dus. Voordat de reacties loskomen: Ik heb er inderdaad nooit naar gekeken, dus mijn opmerking is zeker ongenuanceer.
Maar ik vind het overlijden van hem ook in- en intriest. Vooral als ik lees dat hij al 9 miljoen heeft besteed om van de alcohol af te komen. Dat roept medelijden bij me op. Als je zo erg verslaafd bent, is er iets heel ergs aan de hand met je geestelijke situatie. Zo'n situatie kan ik me moeilijk voorstellen. Het is een teken dat hij echt wilde om van de drank af te komen. En als je al zoveel gedaan hebt om dat te doen, ben je wel echt serieus. En als het dan nog niet lukt, ben je niet benijdenswaardig.
Vaak hebben verslaafden inderdaad zogeheten cross addictions.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben overigens benieuwd of de hartstilstand een direct gevolg is van zijn (vroegere) drank- en drugsverslaving?Je zal ‘t nooit weten denk ik.
Was hij eigenlijk nog low-key verslaafd? Of was dat echt voorbij?
Oh, dat was ik niet. Wat erg dat hij zo jong is overleden na zo'n goede prestatie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:12 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Maar is het niet gelukt? Ik dacht dat hij clean was gebleven.
Eerder met deze:quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:18 schreef Morgane89 het volgende:
Misschien dubbelop met NWS / Matthew Perry (54) overleden?
Fijne dood.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:08 schreef ChipsZak. het volgende:
In de ochtendeditie van Hart van Nederland () zou hij verdronken zijn in zijn jacuzzi na een hartstilstand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |