Niks mis meequote:Op donderdag 2 november 2023 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als jij bier op hebt ga je altijd plaatjes draaien
Weet ikquote:Op donderdag 2 november 2023 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, doe ik zelf ook.
ff luisteren...Een Kers is mijn familie wapen ...moest ff in komen.. maar hang nu happy aan een tak.quote:
Mooi h, hang ze daarquote:Op vrijdag 3 november 2023 00:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
ff luisteren...Een Kers is mijn familie wapen ...moest ff in komen.. maar hang nu happy aan een tak.
zo ff luisterenquote:Op vrijdag 3 november 2023 23:54 schreef asco het volgende:
Hopelijk draaien ze dit ook nog ergens als ik de pijp uit ben.
zoals beloofd brbquote:Op vrijdag 3 november 2023 23:54 schreef asco het volgende:
Hopelijk draaien ze dit ook nog ergens als ik de pijp uit ben.
Bedankt man!quote:
Alles behalve top40 en Nederlanstalig, hangt ook wel af van t liedje en de omgeving.Ben niet zo kieskeurig idd.quote:Op zaterdag 4 november 2023 00:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij van alle markten thuis was? Lekker bouncen [ link | afbeelding ]
Top40 joloquote:Op zaterdag 4 november 2023 00:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alles behalve top40 en Nederlanstalig, hangt ook wel af van t liedje en de omgeving.Ben niet zo kieskeurig idd.
Ik kan alles wel waarderen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 00:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alles behalve top40 en Nederlanstalig, hangt ook wel af van t liedje en de omgeving.Ben niet zo kieskeurig idd.
Open minded!quote:Op zaterdag 4 november 2023 00:55 schreef asco het volgende:
[..]
Ik kan alles wel waarderen.![]()
Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |