Blijf het een act noemen, kijk mijn 16 jaar postgechiedenis terug en zie dat je er totaal naast zitquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat kan je wel blijven zeggen maar niemand trapt in jouw act hoor. Heeft niks met kritisch te maken verder
Met of zonder bril?quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Blijf het een act noemen, kijk mijn 16 jaar postgechiedenis terug en zie dat je er totaal naast zit
fijn voor je actquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Blijf het een act noemen, kijk mijn 16 jaar postgechiedenis terug en zie dat je er totaal naast zit
Ja absoluutquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Maakt allemaal geen reet meer uit maar dat was toch 100% hands van Lozano
Ja. Maar Gaaei is natuurlijk een parodie op een verdediger daar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonder Ajax bril, zou je eens een voorbeeld aan moeten nemen.quote:
Ja ok maar dat zou de VAR niet uit moeten makenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Maar Gaaei is natuurlijk een parodie op een verdediger daar.
Geen idee wat er in Eindhoven in de thee zit dit jaar maar pech hebben ze inderdaad niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Jeetje toch, dat vind ik zo ergquote:
Dat is toch standaard dat hij meer mist dan raakt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:16 schreef Scorpie het volgende:
Zo zonde dat Brobbey die 1e twee kansen niet maakte.
Dan was PSV eerder weer echt gaan voetballen en was het wellicht nu 10-2 ofzo. Door de missers van Brobbey bleef PSV de gehele eerste helft op 20% spelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:16 schreef Scorpie het volgende:
Zo zonde dat Brobbey die 1e twee kansen niet maakte.
Hierna nog 25 wedstrijden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:18 schreef LethalNinja het volgende:
Hoe lang duurt deze nachtmerrie nog.
Nee die goals van Ajax waren fantastisch, schei toch uit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geen idee wat er in Eindhoven in de thee zit dit jaar maar pech hebben ze inderdaad niet.4 van de 5 goals met een flinke dot mazzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |