Geen grote speler.quote:Op maandag 1 april 2024 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schindler blijft ook een beetje plakken he. Zelden echt goed op grote toernooien maar op de Eurotour pakt ie dan weer z'n geld. Voldoende om ergens tussen 20 en 30 te blijven bivakkeren
Mogen we inmiddels wel concluderen dat Wattimena goed gaat, dokter De Ron?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij gooit 98, 91, 89 gemiddeld. Zo bijzonder is het allemaal niet.
Als je ondersteboven wilt zijn van gemiddeldes laag in de 90 dan hou ik je niet tegen.quote:Op maandag 1 april 2024 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mogen we inmiddels wel concluderen dat Wattimena goed gaat, dokter De Ron?
Raar beeld, vGerwen met fatsoenlijke tanden.quote:Op maandag 1 april 2024 22:18 schreef wimderon het volgende:
Van Gerwen naar de finale.
[ afbeelding ]
Kansloos met 8-1 verliezen.
[ afbeelding ]
Ach roken.quote:Op maandag 1 april 2024 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Raar beeld, vGerwen met fatsoenlijke tanden.
Hebt hij nieuwe tanden? Of is dit weer zo’n lollig AI dingetje?quote:Op maandag 1 april 2024 22:18 schreef wimderon het volgende:
Van Gerwen naar de finale.
[ afbeelding ]
Kansloos met 8-1 verliezen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 april 2024 21:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je ondersteboven wilt zijn van gemiddeldes laag in de 90 dan hou ik je niet tegen.
Ja als je een topper bent en je zit in een lekkere flow dan gaat het hard. Denk wel dat als je eenmaal al lange tijd in de top van de wereld zit, en je hebt inmiddels een gezin, dat het een stuk lastiger is om dat slopen van tegenstanders (bijna) consequent te blijven doen. Nu zullen Luke H en Luke L vooral domineren, en Mike zal hier en daar nog zijn top toernooien hebben waar hij iedereen sloopt.quote:Op maandag 1 april 2024 22:19 schreef Wertha het volgende:
Wat MvG 'vroeger' deed, doet Humphries nu. Blijven pompen tot je tegenstander verdrinkt. Dat was nu bij MvG al heel snel.
Een uitermate lollig AI-dingetje.quote:Op maandag 1 april 2024 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebt hij nieuwe tanden? Of is dit weer zo’n lollig AI dingetje?
Blijkbaar haal je kwartfinales ermee. Prima dat jij niet ondersteboven bent maar 2x kwartfinale op rij op de eurotour is al een stuk beter dan ie vorig jaar deed. Snap dat Wattimena hier geen favoriet is (neither bij mij). Maar tis al een stuk beter dan wat ie deed. En de namen die ie verslaat zijn ook geen gelukszoekersquote:Op maandag 1 april 2024 21:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je ondersteboven wilt zijn van gemiddeldes laag in de 90 dan hou ik je niet tegen.
Nu ben je uitslagen aan het analyseren en niet het spel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Blijkbaar haal je kwartfinales ermee. Prima dat jij niet ondersteboven bent maar 2x kwartfinale op rij op de eurotour is al een stuk beter dan ie vorig jaar deed. Snap dat Wattimena hier geen favoriet is (neither bij mij). Maar tis al een stuk beter dan wat ie deed. En de namen die ie verslaat zijn ook geen gelukszoekers
Een Brit die in Duitsland pasta eet van een plastic bordjequote:Op dinsdag 2 april 2024 17:00 schreef wimderon het volgende:
Loek gooit alle remmen los na zijn zege met een enorm feestmaal.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:00 schreef wimderon het volgende:
Loek gooit alle remmen los na zijn zege met een enorm feestmaal.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |