Oh dus ze moeten nog beginnen met de genocide?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:56 schreef Salina het volgende:
Netanyahu, Gallant (minister v defensie) en Herzi Halevia (chieff general staff van IDF) spreken nu.
Lijkt op de definitieve (oorlogs)verklaring.
Even los van je analyse - waar op z'n zachtst gezegd best iets is aan te merken: wat moet ik mij voorstellen bij het niet tolereren van 'anti-westers' denken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat heeft weer te maken met het woke-isme, veel van deze mensen zijn zelf in zekere zin ook anti-Westers. Daarom wordt het voornamelijk door dit soort mens (en wederom, die zitten vaak bij allerlei invloedrijke instanties en organisaties) getolereerd of zelfs aangemoedigd. Kijk naar de academische wereld, kijk naar sommige media.
Hamas uitschakelen is geen genocide.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:58 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oh dus ze moeten nog beginnen met de genocide?
Nederland keurt dan ook terrorisme goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:57 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Allerlei bondgenoten bij naam genoemd maar geen Rutte of Nederland
Het is nu live bij Stevequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:58 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zijn ze al sinds 3000 BC mee bezig, dus nee gaat nog minstens 3000 jaar duren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:58 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dan ben je geen normale burger meer, dan ben je een zieke gek die hamas dus steunt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:11 schreef ludovico het volgende:
Treuren voor de onschuldige bevolking prima, helaas lijkt het er op dat het aantal extreme gekkies daar extreem hoog ligt.
Maareh, als je met vlaggen gaat zwaaien om een terreuraanslag en dat viert als overwinning gaat er iets compleet mis in je kop.
Via anderen die ik ken die wel mijn taal of Engels beheersen. En die me ook wat meer over het gewone leven daar konden vertellen en via videobellen e.d. me voorgesteld hebben aan familie daar. Kortom, mensen die hier wonen, via, je weet wel vriendschappelijk gedrag...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:16 schreef Repentless het volgende: [..] Oké, en in welke taal communiceer je met die mensen?
Exact.quote:
BOEM!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
Tldr van de afgelopen twee a drie dagen ?
Ruzie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
Tldr van de afgelopen twee a drie dagen ?
quote:
Prima hoor, maar het is nogal anekdotisch bewijs. Ook genoeg te vinden dat er een flink deel Palestijnen is dat de Engelse taal in de basis voldoende of prima machtig is. Zeker de jongere generatie. Daarnaast was het ook Brits mandaatgebied in het verleden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:10 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Via anderen die ik ken die wel mijn taal of Engels beheersen. En die me ook wat meer over het gewone leven daar konden vertellen en via videobellen e.d. me voorgesteld hebben aan familie daar. Kortom, mensen die hier wonen, via, je weet wel vriendschappelijk gedrag...
Niets nieuws dusquote:
Dat is ook zo'n beetje alle info die er is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niets nieuws dus![]()
Kreeg wel wat mee van een grondinvasie, weet alleen niet de details daarvan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |