Dat slaat helemaal nergens op, zolang je de tekst uit het artikel niet erbij zit zou dit gewoon kunnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst @:madmaster achter mij aan toen ik een link van iets met paywall postte
Ik mis nog dagelijks wel de dansende banaan van Hyvesquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:17 schreef Blues het volgende:
SCHUURFEESSSSSTTTTT![]()
![]()
https://www.habbo.nl/comm(...)back-filomiena-feest
Oh dat was gisteren
Ik had nog nooit van habbo gehoord.
Dat was hoe het in mijn tijd altijd was. Je weet van te voren niet of iemand die er op klikt wel of geen abo heeft. En zo'n link zou NRC zelfs nog geld op kunnen leveren als iemand een abo neemt n.a.v. dat artikel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op, zolang je de tekst uit het artikel niet erbij zit zou dit gewoon kunnen
Zie graag een onderbouwing ervan
Tevens zijn SC's niet geïndexeerd dus vallen eigenlijk toch ook sowieso buiten de risicosituatie voor Fok.
Als de definitie van 'een soort Habbo' is 'een spel dat je op de computer kan spelen' is dan ja hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
WoW is toch ook een soort Habbo
Ik heb morgen nog een feessie in Twentequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:38 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Klaar met werk. Laatste dag met collegaEven paar uur op de bank met m'n zere keel en lekkende neus en in theorie dan vanavond nog een feestje. Maar ja.
Wat voor feestje?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog een feessie in Twente
Online community met bekenden waar je spullen ruilt (of elkaar er de harses voor inslaat). Of is mijn beeld van WoW nu heel verkeerd?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als de definitie van 'een soort Habbo' is 'een spel dat je op de computer kan spelen' is dan ja hoor.
Voor de rest zie ik geen overeenkomsten.
Ja, wel voor de mensen die niet aan pvp doen en dus alleen maar NPCs meppenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Online community met bekenden waar je spullen ruilt (of elkaar er de harses voor inslaat). Of is mijn beeld van WoW nu heel verkeerd?
Onkruid…quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leeft @:AnneX nog, na haar cliffhanger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn smakelijk bezig in Londen. Dinner wise en musical wise. 🎶
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Onkruid…Klinkt nog steeds erg mysterieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn smakelijk bezig in Londen. Dinner wise en musical wise. 🎶
Wat een goed kindquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:31 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind kijkt tegenwoordig kookfilmpjes of YouTube en wil ze dan na doen. Dus maakten we vanmiddag samen van die boterhammen met een ei erin en vanavond heeft hij een menu samengesteld rondom smashed potatoes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |