Valt me tot nu toe ook erg mee, maar zodra er veel details bij elkaar komen zoals een drukke menigte dan merk je vertraging. Busje komt zo!quote:Op vrijdag 3 november 2023 23:41 schreef Cyan9 het volgende:
Ben positief verrast dat het nog steeds lekker loopt op m'n pc, we groeien geleidelijk maar gestaag.
[ afbeelding ]
Zo te zien heb je ook iets meer inwoners.quote:Op zaterdag 4 november 2023 00:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Valt me tot nu toe ook erg mee, maar zodra er veel details bij elkaar komen zoals een drukke menigte dan merk je vertraging. Busje komt zo!
[ afbeelding ]
Ik ben hard op weg naar de 200.000quote:Op zaterdag 4 november 2023 02:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo te zien heb je ook iets meer inwoners.
Zijn er dan niet te weinig bussen op je route?quote:Op zaterdag 4 november 2023 00:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Valt me tot nu toe ook erg mee, maar zodra er veel details bij elkaar komen zoals een drukke menigte dan merk je vertraging. Busje komt zo!
[ afbeelding ]
In CS2 kun je niet onbeperkt bussen toevoegen zoals in CS1. Ik heb de schuif al op maximaal staan. Het bovenstaande punt is een locatie met veel hoogbouw waardoor iedereen naar de dichtstbijzijnde halte gaat. Ik heb de halte verplaatst naar en locatie die verder weg is dan het treinstation in de buurt. Nu loopt een deel rechtstreeks naar het station in plaats van 1 halte met de bus te reizen.quote:Op zondag 5 november 2023 08:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn er dan niet te weinig bussen op je route?
Ik ben net de 10.000 gepasseerd.quote:Op zondag 5 november 2023 01:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben hard op weg naar de 200.000![]()
[ afbeelding ]
Ik heb werkelijk geen idee wat deze zin betekentquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:28 schreef jogy het volgende:
Ze hebben de tanden uit de Cims verwijderd en nu gaat het spel sneller.
Cities: Skylines 2 FPS Problems May Be Because of Teethquote:Op dinsdag 7 november 2023 16:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat deze zin betekent
https://www.rockpapershot(...)ce-problems-say-devsquote:My take is that these teeth are unlikely to be taking an especially large bite out of performance, mainly because Cities: Skylines 2 runs badly even before you start building the damn cities. At least the promised performance patches have already begun rolling out, though it will take a lot more of these updates to get the game into truly good shape - even if dentist work is off the schedule.
Ja klopt idd. Ik hoorde biffa er net over en zag de hele reeks aan artikelen erover. Maar sowieso wel geinig dat ze er een gebit in hebben gepropt.quote:Op dinsdag 7 november 2023 16:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Cities: Skylines 2 FPS Problems May Be Because of Teeth
Maar was ook al debunkt volgens mij
[..]
https://www.rockpapershot(...)ce-problems-say-devs
ik heb met debug opties het uitgezet paar dagen terug maar merkte geen performance winstquote:Op dinsdag 7 november 2023 14:28 schreef jogy het volgende:
Ze hebben de tanden uit de Cims verwijderd en nu gaat het spel sneller.
wat ben je aan het doen,heb je iets aangepast? misschien expermentele mods geïnstalleerd?quote:Op donderdag 9 november 2023 17:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee wat er verkeerd is
Niets van mods geinstalleerd.quote:Op donderdag 9 november 2023 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ben je aan het doen,heb je iets aangepast? misschien expermentele mods geïnstalleerd?
Je moet denk ik je DirectX shader cache even legen.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niets van mods geinstalleerd.
Enkel met de instellingen van het spel zelf.
Intussen een nieuwe videokaart en een nieuwe CPU geïnstalleerd
Het probleem lijkt opgelostquote:Op donderdag 9 november 2023 18:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Je moet denk ik je DirectX shader cache even legen.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=clear+dx+cache
Ik ben van een radeon naar een nvidea gegaanquote:Op donderdag 9 november 2023 19:18 schreef jogy het volgende:
Is je videokaart ook met een andere chip (dus amd ipv nvidia oid?)
Indien dat: https://www.guru3d.com/do(...)ninstaller-download/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |