Fijn dat hij weer thuis isquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:11 schreef Tarado het volgende:
Niet naar de sportschool vandaag, heb besloten thuis te blijven om herstellende kat een goeie dag te geven, vind het een beetje zielig om alleen hem op te sluiten, ik kan hem niet laten loslopen zonder toezicht.
Gaat wel goed met hem verder, vorige week zondag op sterven na dood na val van grote hoogte.
Schoenen met kleur.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Iets voor @:Pisces29 al zou die de schoenen toch maar meteen weer vies maken in de tuin.
Deze man weet.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet mijn smaak.
Pattas hou ik uitsluitend zwart of wit.
Och wat zielig.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet het onze, moet wel een stuk hoger geweest zijn gezien de schade maar weet niet wat er precies gebeurd is.
Ik denk dat Tong na bijna 25 jaar en ruim 100 bans zijn lesje heeft geleerd en zich vanaf nu voorbeeldig gaat gedragen. Iedereen verdient honderden kansenquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal zeker uitmaken maar hoe FOK met zulke draaideurcriminelen omgaat begrijp ik heel weinig van.
Bijna 25 jaar, toen kon ik nog niet eens fietsenquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Tong na bijna 25 jaar en ruim 100 bans zijn lesje heeft geleerd en zich vanaf nu voorbeeldig gaat gedragen. Iedereen verdient honderden kansen
In ieder geval op grauwe maandagen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:41 schreef RamboDirk het volgende:
Katten kunnen ook depressief zijn, just saying.
Katten zijn dan ook wel een beetje luie prinsesjes.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:06 schreef Salina het volgende:
[..]
In ieder geval op grauwe maandagen.
[ afbeelding ]
Zo kwam mijn kat vanmorgen aan voor de nieuwe werkweek:
[ afbeelding ]
25 jaar geleden werd ik als 3 jarige genaturaliseerd tot Nederlanderquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bijna 25 jaar, toen kon ik nog niet eens fietsen
Wat voor hond heb jij?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Katten zijn dan ook wel een beetje luie prinsesjes.
Honden zijn altijd blij en actief.
Ik heb geen huisdieren.quote:
True.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Katten zijn dan ook wel een beetje luie prinsesjes.
Honden zijn altijd blij en actief.
Arme poesquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:11 schreef Tarado het volgende:
Niet naar de sportschool vandaag, heb besloten thuis te blijven om herstellende kat een goeie dag te geven, vind het een beetje zielig om alleen hem op te sluiten, ik kan hem niet laten loslopen zonder toezicht.
Gaat wel goed met hem verder, vorige week zondag op sterven na dood na val van grote hoogte.
Ik ben al weg.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:18 schreef Salina het volgende:
Oh ja, overigens hekel aan altijd blij en actief. Mensen ook die continue blij en actief zijn. Echt. Ga weg.![]()
Rustig Saline, het is maandagochtend, maak je niet zo drukquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:18 schreef Salina het volgende:
[..]
True.
Je vergeet naïef trouwens. Honden zijn ook zo godvergeten naïef vaak. Gewoon achter een weggegooide tak aanrennen omdat, nou ja, waarom eigenlijk? Omdat tak?
Maar goed, liever een kat anytime of the day. Ja toch, @:Oriente
Oh ja, overigens hekel aan altijd blij en actief. Mensen ook die continue blij en actief zijn. Echt. Ga weg.![]()
Nee blijf.quote:
Gisteravond heftige patat-frietdiscussie gehad in het IHP-topic, nog een beetje overstuur daarvan denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Rustig Saline, het is maandagochtend, maak je niet zo druk
Ik moet ook wat gaan doen.quote:
Ik las IPH.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:24 schreef Salina het volgende:
Gisteravond heftige patat-frietdiscussie gehad in het IHP-topic, nog een beetje overstuur daarvan denk ik.
IHP?quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:24 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee blijf.
Ik bedoelde meer van die type ADHD-ers die continue levendig en vrolijk zijn eigenlijk. Vermoeiend soms. Laat me gewoon even depri of zielig zijn, denk ik dan.
Maar blijf vooral!
[..]
Gisteravond heftige patat-frietdiscussie gehad in het IHP-topic, nog een beetje overstuur daarvan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |