KadGod.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:30 schreef Salina het volgende:
Wat is IPH nu weer?
IHP Israël-Hamas-Palestina topic.
Anyway, weer ff werken denk ik.
Ik zal een dezer dagen eens een foto plaatsen van mijn eigen kad, gewoon omdat het kan. En om de gemoederen weer wat tot bedaren te brengen.
quote:
Lekker maat. Ik mag niet meer thuiswerken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik werk vandaag thuis. Dus net even staan koken ipv opwarmen.
wat dan?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik mag niet meer thuiswerken.
Boefjequote:Op maandag 30 oktober 2023 12:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ontslag nemen makkerquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ben sowieso al op zoek naar ander werk, moet het nog een tijdje uitzitten tot mijn opleiding klaar is en ik normaal werk kan gaan doen (lol)quote:
Je doet nu abnormaal werk?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ben sowieso al op zoek naar ander werk, moet het nog een tijdje uitzitten tot mijn opleiding klaar is en ik normaal werk kan gaan doen (lol)
Nee ik nietquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat we allemaal heel blij worden als @:Oriente geen kantoorwerk meer doet (en hier overdag dus niet meer post)
Backstabber.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat we allemaal heel blij worden als @:Oriente geen kantoorwerk meer doet (en hier overdag dus niet meer post)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |