Yup.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Damn! zo heftig heb ik het nog niet eerder gezien
Dat heb je met oorlog ja. En vaak meer burgerslachtoffers dan soldaten helaasquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:58 schreef bitterbal het volgende:
nou zullen wel weer allemaal doden vallen
re-stream een livequote:
spijker & kopquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:55 schreef Perrin het volgende:
Kijk Hamas eens smullen van het lijden van de Palestijnen. Hun lijden is slechts het middel tot een doel.
[ twitter ]
Zou kunnen. Ondersteund ook de hypothese dat ze halverwege (iets boven Kahn Yunis) naar binnen gaan om Gaza te splitsenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:10 schreef Perrin het volgende:
Ondersteunt de hypothese dat er boots on the ground zijn:
[ twitter ]
"since the beginning of the escalation" is ook wel een eufemismequote:
Ja, maar jij beleefde het als juichende Nederlanders blijkbaar, en dat is toch totaal iets anders?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In dit topic zie je genoeg mensen die alles goedpraten wat Israël aan het uitspoken is.
Die al die oorlogsmisdaden goedpraten.
Kijk alleen al naar degenen die ik quote.
Ja die Willy is een journalist op de grond daar, DD Cyprus mag Willy's stream gebruiken voor zijn eigen livestream, een combo van meerdere live feeds.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vreemd , ik zie dit, maar is misschien een oud bericht dan
[ afbeelding ]
Ja dit is niet de officiele stream van Willy OAM, maar DD Cyprus heeft toestemming om zijn stream te gebruiken. Willy is vandaag teruggekomen om verder te streamen. Alle beelden zijn livequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vreemd , ik zie dit, maar is misschien een oud bericht dan
[ afbeelding ]
Willy heeft mazzel dat ie op tijd terug isquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dit is niet de officiele stream van Willy OAM, maar DD Cyprus heeft toestemming om zijn stream te gebruiken. Willy is vandaag teruggekomen om verder te streamen. Alle beelden zijn live
Welnee. Als je de hele dag op dat marocnl Instagramkanaal zit, lijkt dat wellicht zo. Maar dan is iedere kritiek op Hamas al een verdediging van 'genocide' of wat dan ook. Terwijl er echt geen volk is dat harder groeit dan de Palestijnen....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In dit topic zie je genoeg mensen die alles goedpraten wat Israël aan het uitspoken is.
Die al die oorlogsmisdaden goedpraten.
Kijk alleen al naar degenen die ik quote.
Er zijn al een aantal dagen invallen in noord gazaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:10 schreef Perrin het volgende:
Ondersteunt de hypothese dat er boots on the ground zijn:
[ twitter ]
Yup, alleen deze inval lijkt groter van opzet dan de vorige.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:17 schreef oblo het volgende:
[..]
Er zijn al een aantal dagen invallen in noord gaza
Kleinschaliger en later dan nu.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:17 schreef oblo het volgende:
[..]
Er zijn al een aantal dagen invallen in noord gaza
Ik begreep niet iets dat hij z'n vlucht had laten omboeken in Qatar, kostte 'm veel geld. Wel vreemd, want hij ging o.a. terug om nieuwe body-armor te regelen omdat 'ie die van hem had weggegeven aan een vriend daarquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Willy heeft mazzel dat ie op tijd terug is
De Palestijnen zijn idd tonnetje rond volgevreten mede door alle EU-subsidies de afgelopen decennia. Europa is alles behalve neutraal in dit conflict en leunt juist richting de pro-Palestina kant.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:16 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Welnee. Als je de hele dag op dat marocnl Instagramkanaal zit, lijkt dat wellicht zo. Maar dan is iedere kritiek op Hamas al een verdediging van 'genocide' of wat dan ook. Terwijl er echt geen volk is dat harder groeit dan de Palestijnen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |