AZ geloof ik nog wel in, maar die moeten straks wel hun laatste 2 wedstrijden allebei winnen en hopen dat Aston Villa verder alles wint.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op dit moment geef ik Ajax en AZ eigenlijk vrij weinig kans om te overwinteren. PSV zal het moeilijk zat hebben alhoewel een thuiszege tegen Lens het kan redden, Feyenoord staat er prima voor. Maar de polonaise gaat behoorlijk in elkaar denderen vrees ik.
Gaat niet gebeuren. Die winnen niet in Polen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ geloof ik nog wel in, maar die moeten straks wel hun laatste 2 wedstrijden allebei winnen en hopen dat Aston Villa verder alles wint.
Ik ben vooral benieuwd wie er de Konferenz Liek in gaan, ik ga ervan uit dat AZ het vaakst óf de vCL óf de EL ingaat. En als ze zo blijven spelen zoals tegen Aston Villa.. wordt de 5de plek vasthouden zo goed als onmogelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ geloof ik nog wel in, maar die moeten straks wel hun laatste 2 wedstrijden allebei winnen en hopen dat Aston Villa verder alles wint.
Ligt er ook aan of we geen PEC‘s of Utrechtjes naar Europa laten sturen die onze coëfficiënten kunnen verneuken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:12 schreef RamboDirk het volgende:
Als Ajax gewoon een normaal seizoen had gehad was het allemaal nog prima oke geweest.
Spartaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of we geen PEC‘s of Utrechtjes naar Europa laten sturen die onze coëfficiënten kunnen verneuken.
We moeten echt van die play-offs af.
We hebben dit seizoen maar 4 teams van degelijk niveau en 1 daarvan (Twente) is al uitgeschakeld. Volgend seizoen sturen we 6 teams en hebben we maximaal 5 teams die goed genoeg zijn voor Europa. Utrecht en Vitesse moeten echt weer even normaal doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of we geen PEC‘s of Utrechtjes naar Europa laten sturen die onze coëfficiënten kunnen verneuken.
Die hebben wel een goed 2019/2020, dus als we een beetje bijblijven dit jaar en het gat minder dan 2 laten zijn, dan hebben we volgend jaar een goede nieuwe kans.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:25 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frankrijk komt eraan.
Nou, een tweestrijd tussen de nummers vijf en zes kan nog wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is nou een mooi zomertripje.quote:Op maandag 27 november 2023 07:20 schreef manny het volgende:
Tevens: Tromsø heeft zich gisteren geplaatst voor de voorronde Conference League. Als je die loot in de voorronde dan koop maar vast een paar extra handschoenen en een winterjas. Dat ligt boven de poolcirkel en noordelijker dan bijvoorbeeld IJsland.
De route vanuit Zeist.
Zou trouwens wel te pakken moeten zijn voor bijvoorbeeld Twente ofzo.
De voorrondes zijn in juli en augustus. Ook in het hoge noorden zijn de temperaturen dan vrij aangenaam.quote:Op maandag 27 november 2023 07:20 schreef manny het volgende:
Tevens: Tromsø heeft zich gisteren geplaatst voor de voorronde Conference League. Als je die loot in de voorronde dan koop maar vast een paar extra handschoenen en een winterjas. Dat ligt boven de poolcirkel en noordelijker dan bijvoorbeeld IJsland.
De route vanuit Zeist.
Zou trouwens wel te pakken moeten zijn voor bijvoorbeeld Twente ofzo.
Wel opletten dat je een hotel hebt met zonwerende gordijnenquote:Op maandag 27 november 2023 20:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
De voorrondes zijn in juli en augustus. Ook in het hoge noorden zijn de temperaturen dan vrij aangenaam.
i know, i know, vond het alleen wel een grappige ontwikkeling. Ben daar ooit geweest in de zomer, 24 uur per dag licht, dat wel, maar inderdaad was het iets van 16 graden ofzo.quote:Op maandag 27 november 2023 20:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
De voorrondes zijn in juli en augustus. Ook in het hoge noorden zijn de temperaturen dan vrij aangenaam.
Volgens mij ligt dat Bodo Glimt ook boven de poolcirkel en daar is psvee 2 jaar geleden nog geweest.quote:Op maandag 27 november 2023 20:41 schreef manny het volgende:
[..]
i know, i know, vond het alleen wel een grappige ontwikkeling. Ben daar ooit geweest in de zomer, 24 uur per dag licht, dat wel, maar inderdaad was het iets van 16 graden ofzo.
De overwinning van PSV en de afstraffing van Lens maakt het verschil snel aanmerkelijk groter.quote:
Je vraagt wel veelquote:Op donderdag 30 november 2023 15:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Sevilla kan in de slotwedstrijd Lens ook nog geheel uit de toernooien knikkeren.
De kans dat PSG 5 bonuspunten pakt is nog steeds wel aanwezig. Dan is dat verschil wel goed gemaakt.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De overwinning van PSV en de afstraffing van Lens maakt het verschil snel aanmerkelijk groter.
Sevilla kan in de slotwedstrijd Lens ook nog geheel uit de toernooien knikkeren.
Waar maak je je druk om joh, geniet er gewoon eens van in plaats van constant de confrontatie op te zoeken. Je clubje doet het leuk, waarom zo boos?quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:43 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Maar nog steeds niet getest natuurlijk. Heerlijk die afgunst uit de randstadmedia.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:43 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Maar nog steeds niet getest natuurlijk. Heerlijk die afgunst uit de randstadmedia.
Je hebt een puntquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:56 schreef damsco het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om joh, geniet er gewoon eens van in plaats van constant de confrontatie op te zoeken. Je clubje doet het leuk, waarom zo boos?
Alles ligt in de handen van AJAXquote:Op vrijdag 15 december 2023 06:55 schreef RamboDirk het volgende:
3 ploegen overwinteren in Europa. Maar de Fransen zijn ons voorbij (op alle fronten)
matig seizoen
Ja het is niet zo dat Feyenoord in de makkelijkste poule zat die ik in tijden in een CL heb gezien.quote:Op vrijdag 15 december 2023 07:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al is het maar goed ook dat we met 3 ploegen de CL ingaan. Dat is een nogal kansloze opgave, PSV gaat dan even door in een pretpoule dit seizoen en zal er de volgende ronde keihard van afgaan, maar verder hebben we daar niks te zoeken natuurlijk.
Hier schrik ik vanquote:Op vrijdag 15 december 2023 07:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al is het maar goed ook dat we met 3 ploegen de CL ingaan. Dat is een nogal kansloze opgave, PSV gaat dan even door in een pretpoule dit seizoen en zal er de volgende ronde keihard van afgaan, maar verder hebben we daar niks te zoeken natuurlijk.
Precies mijn punt. Bedankt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja het is niet zo dat Feyenoord in de makkelijkste poule zat die ik in tijden in een CL heb gezien.
een poule met Porto, Shakhtar en Antwerp, met Leipzig, Rode Ster en Young Boys of met ManU, Kopenhagen en Galatasaray was vast niet makkelijker geweest (lol)quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja het is niet zo dat Feyenoord in de makkelijkste poule zat die ik in tijden in een CL heb gezien.
Dus jij weet al hoe de selectie van bijvoorbeeld Ajax er volgend jaar of het jaar er op eruit ziet ? Leg het huidige Ajax of Feijenoord eens naast die van vorig jaar.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
Alleen PSV presteert dit seizoen. De andere teams zijn genant. Gelukkig dat Frankrijk vertrekt anders had je straks 4 teams in de Champions League met die nieuwe opzet.
Zo goed is Frankrijk ook weer niet, PSG steekt er een beetje bovenuit maar de rest van de top is niet beter dan in NL.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:50 schreef AmaninFull het volgende:
De zesde plek is gewoon prima voor Nederlandse begrippen. Frankrijk heeft een veel bredere top, bij de Nederlandse top is het altijd maar afwachten of de juiste spelers blijven of worden aangetrokken. Ook hebben we mazzel dat we al enige tijd goede coaches hebben gehad bij de NLse topclubs, ik noem een Pascal Jansen, Slot, Bosz, Ten Hag, zelfs Twente heeft een prima coach. Alleen bij Ajax is dat nu weer een probleem geworden, hoewel Van 't Schip het aardig doet.
Gezien de resultaten in het verleden in Europa hoort NL 5de te staan.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo goed is Frankrijk ook weer niet, PSG steekt er een beetje bovenuit maar de rest van de top is niet beter dan in NL.
Het zit hem vooral in het niveau van de teams achter de top 3. In Frankrijk heb je misschien wel 10 teams van het niveau AZ of beterquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo goed is Frankrijk ook weer niet, PSG steekt er een beetje bovenuit maar de rest van de top is niet beter dan in NL.
En dan heeft AZ precies een belabberd jaar in de ECL gedraaid (wel een kutloting)quote:Op vrijdag 15 december 2023 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zit hem vooral in het niveau van de teams achter de top 3. In Frankrijk heb je misschien wel 10 teams van het niveau AZ of beter
Zelfs bij Twente De beste Nederlandse coach ooit heeft er getraind en Ron Jans bijvoorbeeld. Ajax heeft vaker kut coaches dan welke club ook. Ivic, Beenhakkert, de Mos, Wouters, Jol, Blind, Keizer, Schreuder........quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:50 schreef AmaninFull het volgende:
De zesde plek is gewoon prima voor Nederlandse begrippen. Frankrijk heeft een veel bredere top, bij de Nederlandse top is het altijd maar afwachten of de juiste spelers blijven of worden aangetrokken. Ook hebben we mazzel dat we al enige tijd goede coaches hebben gehad bij de NLse topclubs, ik noem een Pascal Jansen, Slot, Bosz, Ten Hag, zelfs Twente heeft een prima coach. Alleen bij Ajax is dat nu weer een probleem geworden, hoewel Van 't Schip het aardig doet.
Minder zelfs.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
1x de Champions league gewonnen, omdat Tapie iedereen omkocht.quote:
Omdat van Basten amper kon lopen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
1x de Champions league gewonnen, omdat Tapie iedereen omkocht.
Europees nooit bewezen toch? In eigen land wel inderdaad.quote:Op vrijdag 15 december 2023 13:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
1x de Champions league gewonnen, omdat Tapie iedereen omkocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |