Okee doei.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:44 schreef Mercedes. het volgende:
Jammer. Dan ga ik geen moeite meer doen om het goed met je te maken. Your loss.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:44 schreef kree het volgende:
Ik denk het is altijd nog handiger om niet iedereen zo te serieus te nemen zo op fok?
Er zijn best wel drama verhalen van mensen die dan mss wat hulp nodig hebben, dus probeer t positief te houden. dat is mijn idee.
mjah maar dat betekent ook niet opa een iets wat er ff gezegd wordt gelijk aanstoot aan te nemen? wss is het niet zo bedoelt? En doel dit niet eens op dit opzich. maar maakte dit verder mee?quote:
Vind ik ook. Volwassen manier. We gaan het zien. Dankjewel @kree .quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 03:03 schreef kree het volgende:
nou wil is er dus?
Denk ook niet te moeilijk erover doen, maar is wel wat voor jullie om ff uit te praten denk.
He, Sodequote:
Ja, hoor prima. Groetjes aan Notturna.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoi Oma.![]()
Ja hoor, hier alles wel ok. Beetje druk met vanalles.
Bij jullie ook alles ok?
quote:
quote:
De kinders waren weer eens losgebroken en aan het spelenquote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
De kinders waren weer eens losgebroken en aan het spelen
Post 34quote:
Damn.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Deze reactie deed me teruglezen![]()
Doe ik eigenlijk nooit.
Zullen we er maar over op houden?quote:
Hij was alleen niet eens een beetje een 40+erquote:
Community notes moet je ook negerenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij was alleen niet eens een beetje een 40+er
Vooral niet de waarheid willen wetenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Community notes moet je ook negeren
Is dat wel echt een oude meneer of een iemand die zich heeft verkleedquote:
Lees de restquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat wel echt een oude meneer of een iemand die zich heeft verkleed
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat wel echt een oude meneer of een iemand die zich heeft verkleed
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij was alleen niet eens een beetje een 40+er
quote:
Want?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:31 schreef pullup het volgende:
Goed de rest van de dag blijf ik binnen
Vies nat buiten, 1 x is genoegquote:
Heeeee Daaf!!!! Long time no see.quote:
Je kan zo'n slot vast wel opblazen jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:36 schreef pullup het volgende:
En wat denk jij Marc, jij hebt er vast kijk op
[ twitter ]
Je kan alles opblazen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan zo'n slot vast wel opblazen ja
Hoor net dat het schaatsen vandaag begint,quote:
Dan wel op een terrein ver wegquote:
Op dit moment niet echt iets wat ik wil opblazen,quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan wel op een terrein ver wegMaar wat wil je dan opblazen?
Ik doe dat met matequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor net dat het schaatsen vandaag begint,
heb je wat te kijken
Keuzes is goed in dezequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe dat met mate
Er is te veel van dus ik moet kiezen
Geen Jutta.quote:
quote:
Klopt, zelf nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is echt wel populair.zie ze overal.
[ afbeelding ]
Wtf is dat dan ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is echt wel populair.zie ze overal.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:01 schreef Prisha het volgende:
OMG OMG morgen is het eindelijk zover! Ik ga naar Brian Eno in Tivoli Vredenburg![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:01 schreef Prisha het volgende:
OMG OMG morgen is het eindelijk zover! Ik ga naar Brian Eno in Tivoli Vredenburg![]()
![]()
![]()
Pciesquote:
Oh wow dat is echt cool jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:01 schreef Prisha het volgende:
![]()
![]()
Once in a lifetimequote:
Hij gaat met een orkest The Ship doen. Heel bijzonder en niet voor iedereen even toegankelijk. Ik vind het prachtig.quote:
Ah ok. dat is een recentelijk werkje zag ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij gaat met een orkest The Ship doen. Heel bijzonder en niet voor iedereen even toegankelijk. Ik vind het prachtig.
Maar niet tegen Belgiequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:05 schreef Domnivoor het volgende:
Nederland staat in de finale van het WK korfbal.
Die zag ik ook al op nu.nlquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand hier hoe ik het filmpje hieruit post?
https://www.ad.nl/video/p(...)vangt-in-rdam-406805
@:Pullup, is wel een filmpje voor jou
Mooi filmpje jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand hier hoe ik het filmpje hieruit post?
https://www.ad.nl/video/p(...)vangt-in-rdam-406805
@:Pullup, is wel een filmpje voor jou
Ze zeggen dat het nu een hersenschudding heeft. Maar dat kan toch helemaal nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:58 schreef pullup het volgende:
Ik krijg er meteen een paraplu mep videootje van Baudet achteraan, dat is weer minder
Echt super!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, eindelijk eerste sportsessie gehad.
En damn, wat is mijn conditie stuk
Nu kijken hoe er wat gaat reageren
Loopse band, crosstrainer en kracht.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt super!!
Op de loopband gestaan?
Wat vreselijk enig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:05 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Loopse band, crosstrainer en kracht.
Dat is niet de eerste keer volgens mij..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:05 schreef Domnivoor het volgende:
Heer aloaquote:
Fruitquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa![]()
Biertje?![]()
SBE is al begonnen
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit net te lezen over Marianne Faithfull, die leeft nog steeds.![]()
Was destijds een geweldige zangeres. Heeft drugs, kanker en Mick Jagger overleefd.![]()
Lijkt wel wat op Kim Wilde.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik ben sowieso gek op aparte vrouwenstemmen.
quote:
Is Mick Jagger overleden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Was destijds een geweldige zangeres. Heeft drugs, kanker en Mick Jagger overleefd.![]()
Voor zover ik weet niet, maar zij heeft een leven met MJ overleefd.quote:
Ah ok ...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, maar zij heeft een leven met MJ overleefd.
Die is daar geweest, maar niet onlangs.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:57 schreef Prisha het volgende:
Hmmmm....ik heb een beetje het idee om volgend jaar naar Schotland te gaan met de vakantie. Lijkt wel mooi. @:Aoibhin was jij daar niet onlangs geweest?
Is dat een prestatie?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, maar zij heeft een leven met MJ overleefd.
Lijkt me een behoorlijke rollercoaster.quote:
Dat houdt je jong.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lijkt me een behoorlijke rollercoaster.
Oh jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb nog een vriendin gehad die zo heette, maar dan met een 'y'quote:
Deze Patti heeft ook genoeg meegemaakt voor een paar levensquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb nog een vriendin gehad die zo heette, maar dan met een 'y'
Ze moest zelfs pissen in de riverquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze Patti heeft ook genoeg meegemaakt voor een paar levens
Hola .. hoi.. je bent dus 40+ of ga je voor de kaas?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:58 schreef Seolto het volgende:
Goedenavond
Ik ben nieuw op fok en kom overal eens kijken.
stond 40+
Dus vandaar.
Bonjourquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:58 schreef Seolto het volgende:
Goedenavond
stond 40+
Dus vandaar.
Beide wel haha.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hola .. hoi.. je bent dus 40+ of ga je voor de kaas?
quote:
Welkom hierquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:58 schreef Seolto het volgende:
Goedenavond
stond 40+
Dus vandaar.
Veel regen komt eraanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeker niet![]()
Maar gaat geen fijn weer worden..
Nee niet mijn ding.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom hier![]()
Kun je een beetje korfballen?
Ben je een kloon?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:09 schreef Seolto het volgende:
[..]
Nee niet mijn ding.
meer van voetbal
Mijn ding ook niet maar welkom bij het teamquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:09 schreef Seolto het volgende:
[..]
Nee niet mijn ding.
meer van voetbal
Ja het weer is aan het veranderen ,,, moessontijd hierquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:08 schreef Seolto het volgende:
[..]
Veel regen komt eraan
Men had het al over de natste oktober maand sinds tijden.
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het weer is aan het veranderen ,,, moessontijd hier
Krijgen we hier ook een jaarlijkse moesson?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het weer is aan het veranderen ,,, moessontijd hier
Nee niet mijn ding.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welkom hier![]()
Kun je een beetje korfballen?
Daar was al voor gewaarschuwd dat dat geroepen zal worden.quote:
Zou kunnen .. of halfjaarlijksquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Krijgen we hier ook een jaarlijkse moesson?
Mijn dankquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn ding ook niet maar welkom bij het team
< Vind regen, woeste luchten en herfststormen heerlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Verschrikkelijk![]()
Kunnen we niet even doorspoelen naar de winter?
Ik niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Vind regen, woeste luchten en herfststormen heerlijk
Dit is de winter toch al?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Verschrikkelijk![]()
Kunnen we niet even doorspoelen naar de winter?
Ik heb zo’n vermoeden dat jij niet buiten werkt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Vind regen, woeste luchten en herfststormen heerlijk
Vorig jaar was december redelijk koud meen ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is de winter toch al?
Zo gaat het blijven tot maart,
of misschien iets koeler nog.
Al was O&N vorig jaar ook rond deze temperatuur
Qua temperatuur welquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb zo’n vermoeden dat jij niet buiten werkt.
Nee dat kwam door de hoge energieprijzenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Vorig jaar was december redelijk koud meen ik.
Hier doel ik op:quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Vorig jaar was december redelijk koud meen ik.
Geven ze wel aan ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:22 schreef Seolto het volgende:
Elfstedentocht is voorgoed voorbij vrees ik.
Kom gerust terug ..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:25 schreef Seolto het volgende:
Wel leuk hier.
Even verderop kijken. Fijne avond
In 2011 ben ik er geweest, maar kan het me nog heel goed herinneren! Wij hebben een hele rondreis gemaakt van ruim een maand. Kan het zeker aanraden, zó mooi!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:57 schreef Prisha het volgende:
Hmmmm....ik heb een beetje het idee om volgend jaar naar Schotland te gaan met de vakantie. Lijkt wel mooi. @:Aoibhin was jij daar niet onlangs geweest?
Welkom trouwens!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:58 schreef Seolto het volgende:
Goedenavond
stond 40+
Dus vandaar.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat kwam door de hoge energieprijzen
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In 2011 ben ik er geweest, maar kan het me nog heel goed herinneren! Wij hebben een hele rondreis gemaakt van ruim een maand. Kan het zeker aanraden, zó mooi!![]()
Ga je met de auto? Wil je in ho(s)tels, B&B, kamperen? Wij hebben toen een hele rondreis gemaakt en een mix van van alles gedaan, dus ik kan veel aanraden.
De noordelijke highlands (echt dat uiterste noorden, nog boven Inverness) zijn echt prachtigKom je alleen niet makkelijk zonder auto en met auto is het nogal traag rijden (smalle weggetjes met ook tegenliggers) en moet je echt een volle tank hebben, maar het is zeer de moeite waard!
Nee johquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe oud was jij toen, jaar of 10 toch
Dan ben je ouder dan ik dacht jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee johIk ben weliswaar geen 40+, maar zo'n ukkie ben ik nou ook weer niet
Oeh gaaf, dat staat ook nog steeds op mijn lijstje om naar Schotland te gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:57 schreef Prisha het volgende:
Barbie Vs Barbiequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
Margot Robbie EN Charlize Theron in 1 film?
Schaatsen is al ongeveer afgelopen geloof ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:39 schreef chufi het volgende:
oh wacht schaatsen .... en voetbal leeuwinnnen...
nog wat op de stream verder ... Het Schotse volkslied ... mooiquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Schaatsen is al ongeveer afgelopen geloof ik
Jij wint..meer actie..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:10 schreef pullup het volgende:
Zo is het wel leuk voor de stier
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij wint..meer actie..
Wanneer?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Wanneer gaan julllie je afscheiden?
Je mist mij?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt wazig.. voldaan, nieuwsgierig om zich heen...
waar is iedereen toch?
Gij broeder.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
ZekerEn de rest.
Community
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt wazig.. voldaan, nieuwsgierig om zich heen...
waar is iedereen toch?
Goed dat je er bent, ik wil een biertje en schenk voor de rest ook maar wat in.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed dat je er bent, ik wil een biertje en schenk voor de rest ook maar wat in.
Pff, ik ben al te lui om op te staan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]het is vrijdag. SF staat alleen op zaterdag en ik heb geen bardienst.. Dat wordt zelf ff huppelen naar de koelkast
Dit is wel de zwarte kant van Barbiequote:
Dit is Barbiepop die Fox-news zou uitbrengen.quote:
Oh het is die filmquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is Barbiepop die Fox-news zou uitbrengen.
Verkrachte Barbie
Bombshell, en ja, die.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh het is die film![]()
Weet niet meer hoe hij heet maar over Fox News toch met Ailes met de lossse handjes
Zelfde type in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bombshell, en ja, die.
Vriendje van Weinstein?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bombshell, en ja, die.
Vriendje van Weinstein?
Nee, dat had ik gewetenquote:
voetbal dames ... en Meisje Miedema is terugquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat had ik geweten
Maar welke wel?
Die was toch zeer kapot? Is dat niet snel?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
voetbal dames ... en Meisje Miedema is terug
Dat was een jaar geleden, dus ze hersteld misschien wel sneller dan jijquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die was toch zeer kapot? Is dat niet snel?
Mag het hopen voor haar jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was een jaar geleden, dus ze hersteld misschien wel sneller dan jij
Speelster van het veel te witte Arsenal.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
voetbal dames ... en Meisje Miedema is terug
Love sees no color.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Speelster van het veel te witte Arsenal.
Die elftalfoto was wel een afgang jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Een mooie boodschap voor mensen die zich eraan storen.quote:
Ja die kwam deze week langs ... soms is het gewoon zo of ben je verplichtquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
Relaxe, het is weekend.quote:
Jammer dat is vals zingt daarquote:
Dit nummer paste daar perfect jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik hoor dat niet.. Ik proef sfeer.
< Houd geen maat en kent geen toon.... Maar verder ben ik best okquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit nummer paste daar perfect ja
Zie nu een stukje van de sfeer een tijdje eerder in Manchesterquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik hoor dat niet.. Ik proef sfeer.
Daar ben ik te oud voor om te gaan kijkenquote:
Zonder te kijken, wat is allemaal?quote:
Hoe ouder je word hoe sneller tijd lijkt te gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder te kijken, wat is allemaal?
Wat wil je er aan doen?
En waarom is het erg?
En als wat wil je terugkomen in je volgende leven?
Maar waarom is dat erg? Het lijkt alleen zo, is niet echt zo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hoe ouder je word hoe sneller tijd lijkt te gaan.
helemaal niks.
Grijze haren![]()
een werkmier
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom is dat erg? Het lijkt alleen zo, is niet echt zo.
Ow, das wel jammer.
Daar kan je wat aan doen, meerdere dingen zelfs
Zijn toch wel leukere dingen te verzinnen
Daarom is het erg, het lijkt zo maar in het echt, vroeger duurde het heeeel lang voordat je jarig was nu heb je, damn over 2 maandjes alweer een jaartje ouder.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom is dat erg? Het lijkt alleen zo, is niet echt zo.
Ow, das wel jammer.
Daar kan je wat aan doen, meerdere dingen zelfs
Zijn toch wel leukere dingen te verzinnen
Kaal = niet grijsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[..]
Daarom is het erg, het lijkt zo maar in het echt, vroeger duurde het heeeel lang voordat je jarig was nu heb je, damn over 2 maandjes alweer een jaartje ouder.
Valt weinig aan te doen.
ik ben meer van au naturel.
Er zijn naar schatting 20 quadriljoen mieren op aarde dat is een 20 met 15 nullen 20,000,000,000,000,000
Iemand moet het doen.
Maar je doet nu ook veel meer op een dag als het goed is. Leven nu is gecompliceerder dan in je jeugdquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[..]
Daarom is het erg, het lijkt zo maar in het echt, vroeger duurde het heeeel lang voordat je jarig was nu heb je, damn over 2 maandjes alweer een jaartje ouder.
Valt weinig aan te doen.
ik ben meer van au naturel.
Er zijn naar schatting 20 quadriljoen mieren op aarde dat is een 20 met 15 nullen 20,000,000,000,000,000
Iemand moet het doen.
Zullen we een fruitmand sturen?quote:
Zonde van het geld, en........quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we een fruitmand sturen?
Een honkbalknuppel,ow nee wacht,hersenen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonde van het geld, en........
Bedoel meer het uitmelken van de situatie.
Dat hij een hersenschudding heeft is volledig ongeloofwaardig. Daar is namelijk iets voor nodig ...........
Free Ukrainequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een honkbalknuppel,ow nee wacht,hersenen.
Er zijn best veel mierenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je doet nu ook veel meer op een dag als het goed is. Leven nu is gecompliceerder dan in je jeugd
Dat zijn een heleboel mieren, dus iemand doet het al
Een flinke klap kan dat wel veroorzaken toch. Een lichte danquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonde van het geld, en........
Bedoel meer het uitmelken van de situatie.
Dat hij een hersenschudding heeft is volledig ongeloofwaardig. Daar is namelijk iets voor nodig ...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |