abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:29:48 #201
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211100765
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:12 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
twitter

Iets langere aanloop oftewel leugens en gedraai.
pi_211100771
twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211100778
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is bekend dat men zich bij beide deze organisaties er een kunst van heeft gemaakt om zich uit te spreken tegen Isral. De afgelopen jaren heeft Isral tientallen veroordelingen vanuit de VN tegen zich gekregen. Dit is natuurlijk heel erg opmerkelijk gezien het feit dat landen zoals Iran, China, Noord-Korea, Libi of Rusland, waar op systematische manier de mensenrechten worden geschonden, slechts enkele hebben gekregen.

[ twitter ]
Jammer dat we de apartheid periode in ZA niet op Fok! hebben kunnen meemaken, dan hadden we nog parels van infographics kunnen krijgen als "Zuid Afrika is het ENIGE land met een cultureel boycott van de Verenigde Naties, stop de Blankenhaat"
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:32:26 #204
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211100781
Vraag me af waarom zo'n belangrijke bobo niet in zo'n 70m onder de grond tunnel zit veilig tegen airstrikes

quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Madhath Mubashar—Commander of Hamas' Western Khan Yunis Battalion—was eliminated by an IDF aerial strike.

Furthermore, the IDF struck 250+ Hamas targets including a terrorist tunnel network in Gaza that detonated the secondary explosions.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:33:14 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211100787
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:30 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Dat is vreemd, volgens onze vrienden van de Red–Green Alliance betrof dit allemaal propoganda.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:33:41 #206
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211100793
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]
[ twitter ]

Iets langere aanloop oftewel leugens en gedraai.
Bijna koddig ware het niet walgelijk opzettelijke ignorantie en ontkenning van gruwelijk sadistisch geweld. Typerend wel, en dat maakt het zorgelijk.

En helemaal niet koddig

maar toch
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:34:29 #207
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211100798
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:31 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Jammer dat we de apartheid periode in ZA niet op Fok! hebben kunnen meemaken, dan hadden we nog parels van infographics kunnen krijgen als "Zuid Afrika is het ENIGE land met een cultureel boycott van de Verenigde Naties, stop de Blankenhaat"
Een rare vergelijking. Zuid-Afrika had een apartheidssysteem, Isral heeft dat niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211100803
quote:

[..]
Het is bekend dat men zich bij beide deze organisaties er een kunst van heeft gemaakt om zich uit te spreken tegen Isral. De afgelopen jaren heeft Isral tientallen veroordelingen vanuit de VN tegen zich gekregen. Dit is natuurlijk heel erg opmerkelijk gezien het feit dat landen zoals Iran, China, Noord-Korea, Libi of Rusland, waar op systematische manier de mensenrechten worden geschonden, slechts enkele hebben gekregen.
Want China, Noord-Korea, Libi en Rusland staan bekend om hun toegankelijkheid. Helemaal als het gaat om onderzoeken naar schendingen van mensenrechten. :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:36:28 #209
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211100815
quote:

[..]

Dat betekent nog niet aangenomen resoluties onterecht zijn, of erger nog, een antisemitische grondslag hebben. Zou het ook kunnen dat Isral structureel mensenrechten aan de laars lapt?
Huilen dan.
pi_211100817
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:41 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ze hebben zich decennia lang met hand en tand verzet. Ik loop al langer mee dan 32 jaar. Hoef dus niet alleen te vertrouwen op Google om dingen van voor 1992 te weten. Maar opvallend toch hoe moeilijk dat te vinden was he?
Ik heb het nog niet gevonden en ik hoop dat je mij wil uitleggen waarom iets wat meer dan 32 ( 40? 50? 70? 100?) jaar geleden zou zijn gebeurd betekent dat je een organisatie tot het eind der tijden dit mag moet nadragen. Is voortschrijdend inzicht een vies woord?
pi_211100821
quote:

Voor AI geld meer dat ze toondoofheid tot een lifestyle verheven hebben.

Snavels op elkaar als er babies vermoord worden, en daarna ultra pedant israel op de vingers tikken omdat ze een palestijn scheef aankijken.

Maar AI is natuurlijk een anachronisme, wat overeind gehouden wordt door donaties van uitstervende boomers. En die boomers, tja, als die een bepaald geloofsartikel hebben, "de zielige palestijn", dan hebben we het idd liever niet over hoe homoseksuelen aldaar behandeld worden, want anders doneren ze niet, en dat protserige pand in londen en de dikke salarissen moeten wel betaald worden natuurlijk.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:39:38 #212
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211100837
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Vraag me af waarom zo'n belangrijke bobo niet in zo'n 70m onder de grond tunnel zit veilig tegen airstrikes
[..]

Misschien zat ie dat wel, alleen dat moment even niet. Drie weken is erg lang zonder luchthappen.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:39:49 #213
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211100842
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat betekent nog niet aangenomen resoluties onterecht zijn, of erger nog, een antisemitische grondslag hebben. Zou het ook kunnen dat Isral structureel mensenrechten aan de laars lapt?
Als je van mening bent dat er geen sprake is van kolonialisme of onderdrukking dan begrijp ik wel dat hij alle tikken op vingers van VN Human Rights Council zwaar onterecht vindt...
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:40:11 #214
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211100844
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee, dat is niet het geval. Tenzij jij oprecht wilt geloven dat Isral daadwerkelijk erger is dan de eerdere genoemde landen. En het valt trouwens ook op dat je de rest van mijn post negeert.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Als je van mening bent dat er geen sprake is van kolonialisme of onderdrukking dan begrijp ik wel dat hij alle tikken op vingers van VN Human Rights Council zwaar onterecht vindt...
Dat is er inderdaad ook niet en er is je ook uitgelegd waarom niet.

Kolonialisme ook echt :')_! _O- . Je weet niet waar je het over hebt.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:42:29 #216
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211100869
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, dat is niet het geval. Tenzij jij oprecht wilt geloven dat Isral daadwerkelijk erger is dan de eerdere genoemde landen.
Wat is dit voor rare logica?
quote:
En het valt trouwens ook op dat je de rest van mijn post negeert.
[..]
Dat is er inderdaad ook niet en er is je ook uitgelegd waarom niet.

"ZE BOUWEN SLECHTS HUISJES EN DORPJES"

:')
Huilen dan.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:44:31 #217
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211100880
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:40 schreef HowardRoark het volgende:

Allerlei mensenrechtenorganisaties spreken daarover. Er zijn zelfs Israelische organisaties die dat bijhouden. Volgens mij ben je de enige met de kolonisten zelf die het ontkennen.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:45:18 #218
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211100889
Vanuit het veilige Qatar over de mensen thuis.

twitter
pi_211100894
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Holy shit deze had ik nog niet voorbij zien komen :X

[ twitter ]
Hoe weten ze eigenlijk zo zeker dat ze een commander of wat dan ook te pakken hebben? Krijgen ze een belletje van Hamas? 'Ja, jullie hebben 'm :( ' Of hoe werkt dat?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:46:50 #220
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_211100901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:45 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Hoe weten ze eigenlijk zo zeker dat ze een commander of wat dan ook te pakken hebben? Krijgen ze een belletje van Hamas? 'Ja, jullie hebben 'm :( ' Of hoe werkt dat?
Denk dat ze mannetjes hebben tussen Hamas die informatie doorspelen.
En ze hebben al eerder aangetoond dat ze gesprekken af kunnen luisteren.
pi_211100905
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:45 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Er staat een killfeed rechtsboven in het scherm.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:48:11 #222
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211100913
Die kolonisten zijn ook knettergek. Ik zie geen enkele reden om dit te verdedigen. Net als de fundamentalistische joden. Het wordt wat mij betreft echt tijd dat daar een flinke vredesmacht gaat zitten en dat het gewoon afgelopen is.

Ik zeg allemaal de tiefus seculariseren en al die religekken terugtrappen naar waar ze horen, zichzelf schamend, achter het gordijn. Met hun rare hekserij
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:48:20 #223
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211100914
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat is dit voor rare logica?
Ik ga in op wat jij post. Jij lijkt te denken dat er een kern van waarheid zit alle veroordelingen van de VN.
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"ZE BOUWEN SLECHTS HUISJES EN DORPJES"

:')
Inderdaad, er worden daar huizen en dorpjes gebouwd. Dat heb je goed begrepen. Met 'kolonialisme' of een 'apartheidsstaat' heeft dat niets te maken. Misschien moet je jezelf eens afvragen waarom jij vindt dat die mensen daar niet zouden mogen wonen. Maar dit hebben we natuurlijk eerder ook al besproken en verder dan wat antizionistische onderbuikgevoelens of een linkje van Amnesty, komen we dan niet.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:50:29 #224
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211100929
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Die kolonisten zijn ook knettergek. Ik zie geen enkele reden om dit te verdedigen. Net als de fundamentalistische joden. Het wordt wat mij betreft echt tijd dat daar een flinke vredesmacht gaat zitten en dat het gewoon afgelopen is.

Ik zeg allemaal de tiefus seculariseren en al die religekken terugtrappen naar waar ze horen, zichzelf schamend, achter het gordijn. Met hun rare hekserij
Hilltop Youth is een groot probleem, dat zijn hele vervelende radicalen. Maar dat is iets heel anders dan dat er daar geen Joden zouden mogen wonen. Dit laatste argument wordt telkens gemaakt door degenen met Palestijnse sympathien.
pi_211100931
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, er worden daar huizen en dorpjes gebouwd. Dat heb je goed begrepen. Met 'kolonialisme' of een 'apartheidsstaat' heeft dat niets te maken. Misschien moet je jezelf eens afvragen waarom jij vindt dat die mensen daar niet zouden mogen wonen. Maar dit hebben we natuurlijk eerder ook al besproken en verder dan wat antizionistische onderbuikgevoelens of een linkje van Amnesty, komen we dan niet.
Ben je er nu ook voor dat de mensen in Gaza in Tel Aviv mogen wonen, speel gewoon eens effe open kaart
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:52:38 #226
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211100947
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:50 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Ben je er nu ook voor dat mensen in Gaza in Tel Aviv mogen wonen, speel gewoon eens effe open kaart
Er wonen toch gewoon Arabieren in Tel-Aviv? 25% van alle Isralische staatsburgers zijn Arabieren.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:52:40 #227
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211100948
Dat je apartheidsstaat betwist kan ik me nog voorstellen, daar is internationaal ook veel discussie over maar kolonialisme ontkennen is echt lachwekkend.
pi_211100953
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:46 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Denk dat ze mannetjes hebben tussen Hamas die informatie doorspelen.
En ze hebben al eerder aangetoond dat ze gesprekken af kunnen luisteren.
Dus ze gokken maar wat :P
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211100963
'Isralische kolonisten zijn klein en de VN is groot, dat is niet eerlijk'.
Incelfrikandel
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:55:07 #230
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211100974
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hilltop Youth is een groot probleem, dat zijn hele vervelende radicalen. Maar dat is iets heel anders dan dat er daar geen Joden zouden mogen wonen. Dit laatste argument wordt telkens gemaakt door degenen met Palestijnse sympathien.
Ik beweer niets, ik zie alleen knettergekken andere knettergekken continu de hersens inslaan gevoed door een superioriteitswaan gebaseerd op krankzinnige overtuigingen, van beide kanten. Nul begrip voor, of respect.

doe normaal, woon samen, eet een broodje falaffel of hoe heet rotzooi

goddomme man :D
pi_211100982
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

Het idee is in de basis goed, maar geen enkel land gaat de verantwoordelijkheid nemen voor een vredesmacht daar. Helaas.
Incelfrikandel
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:56:47 #232
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211100986
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat je apartheidsstaat betwist kan ik me nog voorstellen, daar is internationaal ook veel discussie over maar kolonialisme ontkennen is echt lachwekkend.
En alles en iedereen die ook maar een klein beetje kritiek op Isral durft te hebben meteen maar anti-semitsch noemen is toch wel een kansloos discussietrucje met een baard van hier tot Tokyo ondertussen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211100998
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er wonen toch gewoon Arabieren in Tel-Aviv? 25% van alle Isralische staatsburgers zijn Arabieren.
Beantwoord gewoon de vraag of je vindt dat mensen in Gaza en de Westelijke Jordaanoever buiten de nederzettingen evengoed toegang moeten hebben tot Israel of dat dat vrijverkeer alleen geldt voor Isralische staatsburgers die in de westelijke Jordaanoever willen wonen
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:59:37 #234
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211101009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:
kolonialisme (het; o)
1
het verschijnsel dat landen andere landen in bezit nemen en als kolonin exploiteren
Dat is dus wat je een aantal eeuwen geleden zag, dat een land een ander land in het bezit neemt en dit nieuwe veroverende gebied gaat exploiteren. Dit heeft dan voornamelijk betrekking op de grondstoffen, maar kan ook gaan om de lokale bevolking via slavernij of het onderdrukking van de lokale cultuur.

Daar is in Isral inderdaad geen sprake van.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:59:47 #235
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211101010
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ga in op wat jij post. Jij lijkt te denken dat er een kern van waarheid zit alle veroordelingen van de VN.
Jij claimt dat veroordelingen van de VN voortkomen uit antisemitisme omdat andere landen die systematisch mensenrechten schenden minder vaak veroordeeld worden door de VN. Wat is dat voor belachelijke redenering? Hoe vaak andere landen wel of niet veroordeeld worden doet natuurlijk niks af aan de zaken waar Isral schuldig aan is.
quote:
[..]
Nee inderdaad, door de Isralische overheid aangemoedigde en gesteunde fanatieke religieuzen die mensen onteigenen en met geweld verjagen heeft helemaal niks met kolonialisme te maken.

Huilen dan.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:04:46 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211101044
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:57 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Beantwoord gewoon de vraag of je vindt dat mensen in Gaza en de Westelijke Jordaanoever buiten de nederzettingen evengoed toegang moeten hebben tot Israel of dat dat vrijverkeer alleen geldt voor Isralische staatsburgers
De tragische realiteit is dat uit vrijheidsoverwegingen dit simpelweg niet kan. En we hebben op 7 oktober allemaal kunnen zien wat er gebeurd als er een paar gaten in het hek zitten rond de Gazastrook. In in ideaal scenario zouden Palestijnse burgers gewoon toegang hebben tot Isral en vice-versa.
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Jij claimt dat veroordelingen van de VN voortkomen uit antisemitisme omdat andere landen die systematisch mensenrechten schenden minder vaak veroordeeld worden door de VN. Wat is dat voor belachelijke redenering? Hoe vaak andere landen wel of niet veroordeeld worden doet natuurlijk niks af aan de zaken waar Isral schuldig aan is.
Een anti-Isral sentiment en antisemitisme spelen inderdaad een rol. Anders zou er A) wel een evenredigere verdelingen van VN-veroordelingen zijn en zou men B) in zulke VN-scholen ook het antisemitisme keihard aanpakken, dat gebeurd in beide gevallen niet.
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee inderdaad, door de Isralische overheid aangemoedigde en gesteunde fanatieke religieuzen die mensen onteigenen en met geweld verjagen heeft helemaal niks met kolonialisme te maken.

[ afbeelding ]
Klopt. Dat heeft niets met kolonialisme te maken, dat is het verjagen van mensen. En dat is ook gewoon ontoelaatbaar.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:04:58 #237
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211101046
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:54 schreef Frikandelbroodje het volgende:
'Isralische kolonisten zijn klein en de VN is groot, dat is niet eerlijk'.
Fun fact, in 1948 was het alle moslimlanden samen tegen kleine Israel, Goliath tegen David. In de jaren 70 toen het duidelijk werd dat de moslims nooit militair zouden winnen werd de narrative omgeturnd naar Goliath Israel tegen de zielige Palestijnen David. Vermoedelijk op advies van de USSR
pi_211101072
Leuk voor Hamas dat andere partijen hun probleem op termijn zullen oplossen.

Zou ze geen vrijheidsstrijders willen noemen, zoals veel mensen, maar petje af voor hun tactische inzichten.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:09:13 #239
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211101078
Ik heb een soort ingebouwd mechanisme ontwikkeld. Wanneer iemand antisemitisme roept activeer ik en ga ik JUIST luisteren naar de inhoud. Deze term wordt veels te vaak misbruikt.

Geldt overigens ook voor de termen racisme en discriminatie. Maar daar irriteer ik me minder aan.

Jason.

:{

[ Bericht 3% gewijzigd door BansheeBoy op 27-10-2023 15:16:53 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:09:39 #240
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211101080
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:04 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Fun fact, in 1948 was het alle moslimlanden samen tegen kleine Israel, Goliath tegen David. In de jaren 70 toen het duidelijk werd dat de moslims nooit militair zouden winnen werd het verhaal omgeturnd van Goliath Israel vs zielige Palestijnen David. Vermoedelijk op advies van de USSR
Ja dat hier al decennia een strijd over de rug van de Palestijnen wordt gevoerd is wel duidelijk, er is werkelijk niemand die zich bekommert om die mensen zelf, ze worden schaamteloos als een pion ingezet door zowel hun eigen leiders, Hamas, als de grotere machten.
pi_211101088
quote:

[..]
Fun fact, in 1948 was het alle moslimlanden samen tegen kleine Israel, Goliath tegen David. In de jaren 70 toen het duidelijk werd dat de moslims nooit militair zouden winnen werd de narrative omgeturnd naar Goliath Israel tegen de zielige Palestijnen David. Vermoedelijk op advies van de USSR
Die overmacht is er sinds de jaren '70 ook militair niet meer, en dat is maar goed ook. Daar had de USSR weinig mee van doen.
Incelfrikandel
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:11:40 #242
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211101095
quote:

[..]
Fun fact, in 1948 was het alle moslimlanden samen tegen kleine Israel, Goliath tegen David. In de jaren 70 toen het duidelijk werd dat de moslims nooit militair zouden winnen werd het verhaal omgeturnd van Goliath Israel vs zielige Palestijnen David. Vermoedelijk op advies van de USSR
Tja, laten we het vooral maar niet hebben over al die keren dat de Arabische en Islamtische landen zonder reden Isral hebben aangevallen, dat past immers niet binnen het gewenste narratief van sommigen.
pi_211101097
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een soort ingebouwd mechanisme ontwikkeld. Wanneer iemand antisemitisme roept activeer en ik ga JUIST luisteren naar de inhoud. Deze term wordt veels te vaak misbruikt.

Ja, net als racist.

Dat is in elk geval wel consistent hier op het forum. Al denk ik dat jij op 1 van de 2 er iets anders in zult staan (haha).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:13:06 #244
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211101108
Heel vreemd dat er steeds dingen worden aangehaald die andere landen hebben gedaan om je eigen daden goed te praten.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:14:59 #245
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211101125
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ja, net als racist.

Dat is in elk geval wel consistent hier op het forum. Al denk ik dat jij op 1 van de 2 er iets anders in zult staan (haha).
ahaha! Toevallig vul ik hem net aan. Check de post opnieuw.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211101131
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:09 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ja dat hier al decennia een strijd over de rug van de Palestijnen wordt gevoerd is wel duidelijk, er is werkelijk niemand die zich bekommert om die mensen zelf, ze worden schaamteloos als een pion ingezet door zowel hun eigen leiders, Hamas, als de grotere machten.
zie eigenlijk geen. toekomst meer voor ze. Las vandaag dat een 15 jarig kind in gaza al 5 oorlogen heeft meegemaakt
pi_211101137
Het parlement van het land van "vrede" en "recht" be like :r :r :r

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211101181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel vreemd dat er steeds dingen worden aangehaald die andere landen hebben gedaan om je eigen daden goed te praten.
Omdat het oneerlijk is om kritiek te hebben op Isral, piep-piep hallo.
Incelfrikandel
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:22:28 #249
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211101186
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:16 schreef bitterbal het volgende:

[..]
zie eigenlijk geen. toekomst meer voor ze. Las vandaag dat een 15 jarig kind in gaza al 5 oorlogen heeft meegemaakt
Nja.. dat is wat cru, maar ik ben er wel van overtuigd dat ze het op eigen kracht niet gaan redden, ook als Hamas met wortel en tak is uitgeroeid. Ik denk zelf ook dat het gewoon niet goed gaat komen, ja er komt weer een wapenstilstand, vanzelfsprekend, maar terreur zal weer oplaaien, repercussies, alles.

Het is een eindeloze herhaling van zetten en het is diep treurig.

Ik maak me daar echt zorgen over, maar ik maak me meer zorgen over de situatie hier, in europa. Als we nu niet heel erg goed opletten loopt het ook hier definitief uit de hand en kunnen we niet anders dan een muur rond vlieland zetten.
pi_211101193
Er is geen vergelijkbaar land geweest he zoals dit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')