Bal op de paal. 😛quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen enkele kans weer, wat een armoe.
Je bent nog steeds van mening dat Ajax vandaag iets te vertellen had? Of heb je de wedstrijd niet gekeken?quote:
Niet veel te vertellen maar termen als speelbaal zijn ook weer wat overtrokken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je bent nog steeds van mening dat Ajax vandaag iets te vertellen had? Of heb je de wedstrijd niet gekeken?
Dat wordt niet gezegd toch? Of heb ik dat gemist?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
beweren dat Ajax vanavond iets te vertellen had
Dat jij niet begrijpt dat er een verschil zit tussen als speelbal gebruikt worden of niets te vertellen hebben is niet mijn probleem he.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je bent nog steeds van mening dat Ajax vandaag iets te vertellen had? Of heb je de wedstrijd niet gekeken?
wat is het verschilquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat jij niet begrijpt dat er een verschil zit tussen als speelbal gebruikt worden of niets te vertellen hebben is niet mijn probleem he.
Dit is dezelfde user die de term verliespunten niet begrijpt, doe geen moeite.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat wordt niet gezegd toch? Of heb ik dat gemist?
Minuten lang een rondo gehadquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet veel te vertellen maar termen als speelbaal zijn ook weer wat overtrokken.
Verrassend.quote:
PSV gaat jullie zó veel pijn doen zondag.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:10 schreef Saekerhett het volgende:
Taylor snapt er echt helemaal niks van
Vraag: waarom tikten jullie zo vaak naar achteren?
Antwoord: we wilden graag de bal in de ploeg houden en zo de tegenstander naar achteren dwingen
Echt, de fuck
Ja ja, mijn 4-0 toto staat al.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV gaat jullie zó veel pijn doen zondag.
Kan het nog steeds niet geloven met meerdere spelers dat Ajax hem gekozen heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |