Ik ben er nog steeds hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:53 schreef bianconeri het volgende:
Ik weet niet of er nog Ajacieden zijn, succes supporters vluchten nu vast snel weg, maar hebben die de kaartjes naar Maastricht, Doetinchem en weet ik veel wat voor steden al geboekt voor de KKD volgend jaar?![]()
![]()
Je zegt dat het onzin is dat Ajax als speelbal als is gebruikt. Ze hebben niks te vertellen gehad. Er werd zelfs minutenlang een rondo met ze gespeeld.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar zondag allen. Moge de beste winnen!Ik hoop oprecht dat ajax wint zondag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Uit eigenbelang zeker!!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ajax wint zondag.
Oooh dus je had je leesbril wél op, goed gedaan jochie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je zegt dat het onzin is dat Ajax als speelbal als is gebruikt. Ze hebben niks te vertellen gehad. Er werd zelfs minutenlang een rondo met ze gespeeld.
Al besprokenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:56 schreef onlogisch het volgende:
Akpom viel in, in de 75e minuut. 0 balcontacten
HAHA
Al besproken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:56 schreef onlogisch het volgende:
Akpom viel in, in de 75e minuut. 0 balcontacten
HAHA
Voor een deel ja, maar ik hoop zeker dat ajax weer de weg omhoog gaat vinden.quote:
Al besproken.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hier alvast de heatmap van Brobbey
[ afbeelding ]
Ja die heeft zich pijlsnel aangepast aan het niveau van de rest.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forbs bevalt me steeds minder... en da's knap in deze selectie.
Mij jochie gaan noemen omdat je bent uitgeluldquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oooh dus je had je leesbril wél op, goed gedaan jochie.
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voor een deel ja, maar ik hoop zeker dat ajax weer de weg omhoog gaat vinden.
Wat was ie weer slecht he?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Mamba mentaliteit gaat zo weer dansen tegen de FC Den Boschjes en Achilles 29tjes van deze wereld.
Snapte je hem, leesbrilquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Mij jochie gaan noemen omdat je bent uitgeluld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |