Wat interesseert mij dat nou.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar die heb ik al in het livetopic.
Gifje-waardigquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:44 schreef Black-Death het volgende:
Die “voorzet” van Gaaie is wel typerend…
Hij kan zelf niks creëren, dat is best wel triest.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is ook wel een spits die wat ballen nodig heeft, hij kan ze niet op zichzelf geven
veel talentvoller dan renschquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel hebben jullie betaald voor Gaaei?
Teveelquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je er zoveel interessen in hebt kun je het ook wel even googelenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond ben je gewoon een speelbal geweest.quote:
Neuh, ik wil er gewoon om lachen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je er zoveel interessen in hebt kun je het ook wel even googelen.
Er zijn genoeg PSV fans en neutrale kijkers daar.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met het livetopic bedoel je die Feyenoord enclave? Geen warm bad.
Volgens mij een miljoen of 4. Ik vind die 16 miljoen voor Akpom denk ik ergerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ik wil er gewoon om lachen.
Lulkoekquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn genoeg PSV fans en neutrale kijkers daar.
Dat valt me nog wel mee inderdaad, dat is nog wel een acceptabel bedrag. Aipom was iets van 12 miljoen toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij een miljoen of 4. Ik vind die 16 miljoen voor Akpom denk ik erger
Onzin. En al helemaal geen pak slaag.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:46 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vanavond ben je gewoon een speelbal geweest.
Hij hep wel iets minder maccie geklaptquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Akpom doet me denken aan een zwakkere 50 jarige Akinfenwa
Ik had 16 in mijn hoofd, maar dat kan ook voor onze Georgische vriend zijn geweestquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat valt me nog wel mee inderdaad, dat is nog wel een acceptabel bedrag. Aipom was iets van 12 miljoen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |