Zo werkt dat niet chef kokosnootquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Na wat ik afgelopen donderdag heb gezien heb zou in de buurt van de goal van psv komen al een stunt zijn
maar
hoe langer iets uitblijft hoe groter de kans wordt dat het gaat gebeuren
morgen kan de dag zijn
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet chef kokosnoot
Klaas staat iedere dag op met de gedachte dat het een dag minder lang is tot de volgende overwinning van Ajax.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet chef kokosnoot
Vast wel, maar als je zelf zo’n beetje elke wedstrijd er 2 of 3 binnen krijgt wordt het lastig winnen.quote:
Deze slaan we even op.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jep, maar zeker niet door dit ajax
3 kebab en een shoarmaschotel en ik breng hem persoonlijk op de fietsquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Al-Ettifaq meldt zich bij Ajax-aanvoerder Bergwijn, die openstaat voor winters vertrek
, 100 miljoen vragen of zullen we het op een redelijke 80 houden?
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Al-Ettifaq meldt zich bij Ajax-aanvoerder Bergwijn, die openstaat voor winters vertrek
30 miljoen is prima.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
20 ook en berghuis er gratis bij
Hét bewijs dat die lui misschien wel geld hebben, maar totaal geen verstand van voetbal. Als ik het Ajax-bestuur was, dan deed ik er direct een strik omheen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |