Jazeker, van @Karzai godquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:45 schreef ondeugend het volgende:
Zag ik nou vongole in het vorige topic?
Zag er heerlijk uit!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en left-over chinees van gisteravond
Zuidamquote:
De hand van de meesterquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:10 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Gemengde groenten, verse tahoe, rijst, pindasaus.
Toe spekkoek in felle kleuren, helaas niet gedacht aan een foto.
Ach jee. Elizabeth? Veel sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
Pizza van crisp met mozerella. Zelf nog wat gorgonzola picante erop. Vanaf zondag weer maand minimaal in het ziekenhuis dus sja tot latersss hoop ik
Als ik t niet red heb ik blik kaviaar over 125 gram, kreeft, langoustines :p
Een maand?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:00 schreef anndb het volgende:
Pizza van crisp met mozerella. Zelf nog wat gorgonzola picante erop. Vanaf zondag weer maand minimaal in het ziekenhuis dus sja tot latersss hoop ik
Als ik t niet red heb ik blik kaviaar over 125 gram, kreeft, langoustines :p
Vettige laag op je gehemelte?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:16 schreef NoCigar het volgende:
Hachee uit de diepvries, gerilde blokjes knolselderij en aardappelpuree. Best lekker. Ik vraag me alleen af waarom mijn aardappelpuree soms zich nogal moeilijk laat doorslikken. Te machtig? (Het was een mooie, door de roerzeef gehaalde puree aangemaakt met melk en boter en wat mosterd). Ik heb dat niet altijd maar ik maak het te weinig om conclusies te kunnen trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |