SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel beetje bang dat Paixao het kind van de rekening gaat worden.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Helemaal eens, de knop moet meteen weer om.
We presteren hier op topniveauquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:12 schreef GGMM het volgende:
Haringkop krijgt van Dombo niet even de tijd om het nieuwe topic te openen.
Uit is altijd lastiger. Gisteren had je het publiek echt wel mee, vooral de fase na de afgekeurde 1-0 en na die makkelijke pingel. Dat helpt je echt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind dat je op basis van vandaag gewoon mag uitgaan van een overwinning in Rome. Wat hebben zij nou laten zien waar je bang van zou moeten worden?
Sentimenten tellen niet, alleen het resultaat.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel beetje bang dat Paixao het kind van de rekening gaat worden.
Lijkt mij uitgesloten, Ivanusec en Stengs trekken allebei naar binnen dus dan is je diepgang weg. Zeker als Trauner weer meespeelt. Paixao is de concurrent van Mintthee en Alireza.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel beetje bang dat Paixao het kind van de rekening gaat worden.
Maar kan hij het ook op een zaterdagavond bij Excelsior opbrengen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Wieffer is onzichtbaar goed en belangrijk. Die stofzuigt echt heel veel. Maar ja, stiekem vind ik Zerrouki ook wel beter inmiddels
Laten we inderdaad maar meteen doen alsof we Real Madrid of Man City of zulke clubs zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:12 schreef Bezsen het volgende:
Hou gewoon op met dat indekken.
Drie CL wedstrijden inclusief de moeilijkste uitwedstrijd heer en meester.
Dit wordt eenvoudig groepswinst.
Ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laten we inderdaad maar meteen doen alsof we Real Madrid of Man City of zulke clubs zijn.
Arne door voor de Televizierring!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
SCOOOOOOOOOOOOOOP. @:Wereldgozer @:tina
We staan echt bij elke statje op de CL site in de top 5 ongeveerquote:
Ook hier weer de Neres-parallel met Paixao. Was ook de enige met diepte in z'n spel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij uitgesloten, Ivanusec en Stengs trekken allebei naar binnen dus dan is je diepgang weg. Zeker als Trauner weer meespeelt. Paixao is de concurrent van Mintthee en Alireza.
Normaal een schreeuwerige ‘het draait allemaal om Sierd’-aandachtsshow doen en nu als een dooie mus commentaar geven alsof het veldrijden is.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje, Sierd hoeft ook geen commentaar meer te doen bij Feyenoord.
Ik gok dat dit een link heeft met Ziggoquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Normaal een schreeuwerige ‘het draait allemaal om Sierd’-aandachtsshow doen en nu als een dooie mus commentaar geven alsof het veldrijden is.
Voor welke club zou Sierd zijn denk je?
Bij die Gimenez valt ook letterlijk alles goed hequote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Normaal een schreeuwerige ‘het draait allemaal om Sierd’-aandachtsshow doen en nu als een dooie mus commentaar geven alsof het veldrijden is.
Het is toch wel 3 keer raden? Anders heb ik het misschien fout....quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jongens jullie hebben net een vrij aardige italiaanse ploeg van het kastje naar de muur gestuurd, Celtic verslagen, Atletico had een zware dobber aan Feyenoord. Ze staan eerste en overwinteren zit er dik in.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
You have ajax facequote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |