Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Het is stiekem echt een heel erg slecht programma. Wat hebben we nu eigenlijk gezien? Maarten die koekjes en chocolaatjes eet en Emma die irritant doet.
In dat verpleeghuis, zijn ze bij een oude vrouw op bezoek en Maarten zegt 10x 'wat een fijn balkon', verder zit er nul substantie in.
Maarten loopt een keer heen en weer met gewichten, (en alles wat die ouders van Arie Boomsa zeiden is er heel duidelijk uitgeknipt, wat een raar stuk was dat) Emma gaat met kleding aan in een ijsbad zitten.
Wat een slecht flutprogramma.
De exhibitionistische benchmarkburgertrut uithangen maakt je echt niet beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat het niet verstandig is om ongetraind in zo bad te gaan zitten.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:27 schreef golfer het volgende:
Inderdaad een rare move van Emma om met bovenkleding aan in een ijsbad te gaan zitten.
De 'running gag' is natuurlijk dat Maarten constant zit te eten van koekjes en snoep.
Staat gewoon in het script....quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:19 schreef Guanabana het volgende:
Gaat ze een dutje doen in de auto terwijl Maarten buiten op een muurtje zit.
Klonk mij een btje in de oren als de voice over van RTL7 Idioten op de weg, Remko Hoogeveenquote:
Paul Groot volgens mij (o.a. van Koefnoen)quote:
Die was ooit zo leuk. Nu aan het musicallen en vergallen bij de commerciëlen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Paul Groot volgens mij (o.a. van Koefnoen)
Ja, scherp, daar kon je wel 'es gelijk in hebben.quote:Op vrijdag 17 november 2023 12:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Paul Groot volgens mij (o.a. van Koefnoen)
Het zit je echt hoog he?quote:Op vrijdag 3 november 2023 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Het is stiekem echt een heel erg slecht programma. Wat hebben we nu eigenlijk gezien? Maarten die koekjes en chocolaatjes eet en Emma die irritant doet.
In dat verpleeghuis, zijn ze bij een oude vrouw op bezoek en Maarten zegt 10x 'wat een fijn balkon', verder zit er nul substantie in.
Maarten loopt een keer heen en weer met gewichten, (en alles wat die ouders van Arie Boomsa zeiden is er heel duidelijk uitgeknipt, wat een raar stuk was dat) Emma gaat met kleding aan in een ijsbad zitten.
Wat een slecht flutprogramma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |