Geniaalquote:
Hij ziet er heerlijk uit.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:06 schreef Molo het volgende:
De beroemde banketbakkerij Holtkamp heeft ze nu ook, met eigen befaamde banketbakkersroom
[ afbeelding ]
Zo even uitproberen!
Denk dat ze mensen de instant diabetes wilden besparen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij ziet er heerlijk uit.![]()
Ik zou het alleen niet als crompouce bestempelen, met die dunne straaltjes roze.
Ik ben erg benieuwd of je bij een bakker ook nog de (imo overheersende) smaak van croissant proeft. Hou ons op de hoogte.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk dat ze mensen de instant diabetes wilden besparen.
Hun gebak is doorgaans niet glazuurverwekend zoet
(Ik gok dat die van Van Maanen beter is, die vond ik echt heerlijk. Daar de Zwitserse room erin en chocolade erop is denk ik lekkerder dat deze combo hier, maar we gaan het meemaken straks!)
Yep, zekers, die proef jequote:Op zaterdag 2 december 2023 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of je bij een bakker ook nog de (imo overheersende) smaak van croissant proeft. Hou ons op de hoogte.
Heb jij 'm al opquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of je bij een bakker ook nog de (imo overheersende) smaak van croissant proeft. Hou ons op de hoogte.
Ja, zie post #98quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |