Ze gaven vooral ook erg veel beperkingen, restricties, enz. En af en toe een bombardementje.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Hamas had beter hun tijd en energie kunnen steken in hun economie, mooi Singapore 2.0 maken van de Gaza strook toen Israël het ze gaf in 2005. Maar in plaats daarvan doen ze dit. Waarom zijn ze zo?
Ja, zo slecht ben ik op de hoogte.quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:36 schreef svann het volgende:
[..]
Ze gaven vooral ook erg veel beperkingen, restricties, enz. En af en toe een bombardementje.
Ben je echt zo slecht op de hoogte anno nu?
quote:Op maandag 30 oktober 2023 23:34 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig medailles vergeleken met zijn Noord-Koreaanse collega's.
Waar lees je dat ik daar commentaar op heb?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Voor je daar al teveel commentaar op hebt: dat soort banen hebben vaak niet meer uren.
Gewoon een uitzendbureautje starten en een marge pakken op het werk van anderen. Voor je het weet woon je in een kasteel.quote:
Wie zegt dat het topambtenaren zijn?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 22:55 schreef svann het volgende:
Goh, wat top-ambtenaren voelen zich niet beleefd genoeg bejegend.
Laat Arib nu net de taak hebben gehad het ambtenarenapparaat te hervormen: minder ouwe-jongens-krentenbrood, meer dat de wensen van de kamer leidend moeten worden.
De communistische regering die de ondernemers als spaarpot gebruikt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:11 schreef dvdfreak het volgende:
die salar staat toch weer onder toezicht van de belastingdienst
Nergens, nu.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Waar lees je dat ik daar commentaar op heb?
met alle toeslagen zeker wel , maar het hangt alles af van de woonsitiuatiequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:15 schreef NoCigar het volgende:
Van het minimumloon kan je wel bestaan lijkt me.
hij wil de straatarmen van Azie hier ook , dat mensen op karton op het troittoir slapenquote:
Inderdaad. Minimumloon bedraagt circa 2000 euro bruto. Dat is ongeveer 1900 euro netto. Samen met huursubsidie en zorgtoeslag ga je dan richting 2400 netto.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:15 schreef NoCigar het volgende:
Van het minimumloon kan je wel bestaan lijkt me.
ja meer marktwerking dat de armen elkaar de karton gaan verhuren om op te slapen buitenquote:
Gewoon inschrijven bij de KVK voor ¤50, je koopt 100 dozen en die verhuur je aan zwervers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja meer marktwerking dat de armen elkaar de karton gaan verhuren om op te slapen buiten
Is dat ook voor vrouwen met een dure opleiding zoals geneeskunde die partime gaan werkenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een idee. Toeslagen moeten uitgekeerd worde op basis van aantal gewerkte uren, niet op basis van inkomen. Dit stimuleert full time werken, in plaats van het subsidiëren van part-time werken wat we nu doen.
maar dan krijgen ze geen hypotheekrente aftrek dusquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gewoon inschrijven bij de KVK voor ¤50, je koopt 100 dozen en die verhuur je aan zwervers.
Ze moeten gewoon even beginnen met het afschaffen van de inkomensafhankelijke arbeidskorting. Dat is gewoon een boete op fulltime werken voor een groot deel van de arbeidspopulatie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een idee. Toeslagen moeten uitgekeerd worde op basis van aantal gewerkte uren, niet op basis van inkomen. Dit stimuleert full time werken, in plaats van het subsidiëren van part-time werken wat we nu doen.
Die zullen geen toeslagen nodig hebben als ze parttime werken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:21 schreef dvdfreak het volgende:
Is dat ook voor vrouwen met een dure opleiding zoals geneeskunde die partime gaan werken
Wat voor schade richtte die aan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:42 schreef monkyyy het volgende:
Ik had een specht in mijn huis, mede daarom moest ik de gevel vervangen van mijn huis
Gaten in je houten gevels, komt vocht bij, houtrot, etcquote:
Rutger leert stappen.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Als ik Rutger zie moet ik nog steeds aan dat walgelijke geenstijl denken
Nee, dat is meer belangrijk voor de sfeer onderling, denk ik.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:38 schreef bozewitteman het volgende:
Als mijn huis in de fik staat boeit het me geen reet of een vrouw, man of 'mens van kleur' me komt helpen. Wat een fixatie weer.
Volgens mij had MJ ook nog post mortem een nummer uitgebrachtquote:Op woensdag 1 november 2023 23:49 schreef svann het volgende:
Net als de Stones met hun mixen van oude opnames van overleden bandleden.
Verhoog dan het loon gewoon!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:20 schreef monkyyy het volgende:
quote:
Ze houdt zich stil over de kindertoeslag, huurtoeslag en zorgtoeslag... De presentatoren zeggen daar ook nix over.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Voor je daar al teveel commentaar op hebt: dat soort banen hebben vaak niet meer uren.
Of de US.quote:
Dat zou toch voldoende moeten zijn? Zeker voor 1 persoon.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad. Minimumloon bedraagt circa 2000 euro bruto. Dat is ongeveer 1900 euro netto. Samen met huursubsidie en zorgtoeslag ga je dan richting 2400 netto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |