En extreem rechts.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:03 schreef Bocaj het volgende:
Zijn het nou weer de Nederlandsche moslims die de joden pesten?
Geen plaats meer voor Israel dus.quote:
Goedwillend zou je kunnen zeggen dat een gezamenlijk land Palestina zou heten, net als vroeger.quote:
Dat is lezen, lezen en lezen. En verslagen schrijven.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:34 schreef Bocaj het volgende:
Je kunt toch een LOI cursus volgen en dan de kinderopvang in?
Schriftelijke cursus lezen is ideaalquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:40 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is lezen, lezen en lezen. En verslagen schrijven.
Hoe zal dat gaan, denk je?
quote:
A en B en nog iets... Volgens mij zwemvaardigheid 1 of toch C... Het ligt ergens in een doos ver ver ver weg....quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:42 schreef svann het volgende:
[..]
Alleen A.
Want aan je met je hoofd eerst te water storten wilde ik niet beginnen.
Geen, maar regelmatig in de Noordzee tussen golven van enkele meters hoog gezwommen kilometers uit de kust.quote:
De belgen doen alles anders.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:50 schreef superniger het volgende:
Bij Pim begon het met een taart .
Neergeschoten worden.quote:
Er zit wel logica in.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:00 schreef svann het volgende:
Echte Amerikanen zullen nu zeggen dat als meer mensen met wapens rond hadden gelopen dit niet zo uit de hand was gelopen.
Volgens mij woont Stephen King daar, dus dat is vast weer aspiratie voor een nieuw boekquote:
Laatst weer Thinner gelezen. Griezelig 😱😱quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Volgens mij woont Stephen King daar, dus dat is vast weer aspiratie voor een nieuw boek
Maar dat elke idioot een wapen heeft, heeft zo zijn nadelen (als zo'n idioot dan doordraait).quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:03 schreef Bocaj het volgende:
Er zit wel logica in.
Leraren op school wilden ze toch ook bewapenen?
100.000 ton aan democratie!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:07 schreef Bocaj het volgende:
Wel machtig mooie namen! 'Aircraft carrier Ford' en 'Aircraft carrier Eisenhouwer'.
Als er één kind op het schoolplein met een stok rondloopt, dan moet je alle kinderen een stok geven.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zit wel logica in.
Leraren op school wilden ze toch ook bewapenen?
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als er één kind op het schoolplein met een stok rondloopt, dan moet je alle kinderen een stok geven.
Het is heel dubbel inderdaad.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:08 schreef svann het volgende:
[..]
Maar dat elke idioot een wapen heeft, heeft zo zijn nadelen (als zo'n idioot dan doordraait).
The Spy met Sacha Baron Cohen. Goede serie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:21 schreef dvdfreak het volgende:
Eli Cohen was daadwerkelijk een spion
Raar moment inderdaadquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:22 schreef NoCigar het volgende:
Pfff Palache, je hoeft niemand toestemming te geven voor woordgebruik aan anderen, die autoriteit bezit je ook niet trouwens.
Of je wel of niet muggenzift.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:24 schreef Bocaj het volgende:
Joden en Joodse mensen. Wat is het verschil dan?
Volgens haar zijn Joden geen mensen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:24 schreef Bocaj het volgende:
Joden en Joodse mensen. Wat is het verschil dan?
Het was er tot 1948.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:27 schreef Gehrman het volgende:
From the river to the sea, Palestine will never be.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:36 schreef superniger het volgende:
Die Napoleon was niet klein te krijgen.Hij was niet klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
quote:
quote:Waterloo is een plaats en gemeente in de provincie Waals-Brabant in België. De gemeente telt ruim 30.000 inwoners en heeft een residentieel karakter. Binnen de gemeentegrenzen liggen geen andere kernen.
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Jacques Louis David is mijn favoriete schilder
Ietwat stoffig.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Jacques Louis David is mijn favoriete schilder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |