Hier 89-1 Lekker brak op 2 januari verschijnen.quote:
Nee, niet laten intrekken dan gebeurd dat niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Etst dat niet in de zool? Hoe poreuzer hoe meer vuil kan intrekken?
Is met dit vet een scheurtje nog te herstellen? Of puur preventief?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:33 schreef tufkac het volgende:
Leren schoenen poest ik met ledervet, op het moment dat ik het idee heb dat dat nodig is.
Puur preventiefquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:03 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Is met dit vet een scheurtje nog te herstellen? Of puur preventief?
Goeie zaakquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet, ik werk bij een sport- en sneakermerk waar regelmatig de samples gebruikt voor fotoshoots en dat soort dingen weggegeven worden als ze niet meer nodig zijn. Ik heb toevallig de samplemaat en bovendien krijgen we ook een paar keer paar jaar een gratis paar als cadeau (om nog maar niet te spreken over het feit dat ik met personeelskorting de schoenen voor 60%-70% goedkoper dan in de winkel kan kopen), dus ik heb inmiddels minstens 20 paar gloednieuwe, ongebruikte schoenen in de kast staan. Dan ga ik niet mijn schoenen verzorgen zodat ze langer mee gaan, als ik een van die 20 paren moet gaan aanbreken kan ik dat 9 van de 10 keer weer heel gauw bijvullen met nieuwe give aways.
Is de sample maat per toeval 38/39?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet, ik werk bij een sport- en sneakermerk waar regelmatig de samples gebruikt voor fotoshoots en dat soort dingen weggegeven worden als ze niet meer nodig zijn. Ik heb toevallig de samplemaat en bovendien krijgen we ook een paar keer paar jaar een gratis paar als cadeau (om nog maar niet te spreken over het feit dat ik met personeelskorting de schoenen voor 60%-70% goedkoper dan in de winkel kan kopen), dus ik heb inmiddels minstens 20 paar gloednieuwe, ongebruikte schoenen in de kast staan. Dan ga ik niet mijn schoenen verzorgen zodat ze langer mee gaan, als ik een van die 20 paren moet gaan aanbreken kan ik dat 9 van de 10 keer weer heel gauw bijvullen met nieuwe give aways.
Kan niet klagen neequote:
Helaas, 42quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is de sample maat per toeval 38/39?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan niet klagen nee
[..]
Helaas, 42
Stuur ons een foto'tje!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:54 schreef DjVero het volgende:
Niet. Ik maak het zelfs zo bont dat ze zo afgetrapt zijn, inclusief zichtbare gaten, dat ik er commentaar over krijg van collega's en pas dan ga ik nieuwe kopen.
Herkenbaar. Bij de laatste lieten er steeds stukken los, en nog weken mee gelopen tot uiteindelijk de hele zool eraf kwam in de regen en ik natte poten kreeg, toen werd het te vervelendquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:54 schreef DjVero het volgende:
Niet. Ik maak het zelfs zo bont dat ze zo afgetrapt zijn, inclusief zichtbare gaten, dat ik er commentaar over krijg van collega's en pas dan ga ik nieuwe kopen.
Die zijn inmiddels al verwerkt door de afvalverwerking, gok ik. Ik heb echter weer precies dezelfde schoenen gekocht, dus mocht het over een x aantal jaar weer zo ver zijn, zal ik ze op de foto zetten! Mits ik nog steeds samenwerk met deze attente collega uiteraard.quote:
https://sneakersreinigen.(...)nil-schuimdispenser/ zoiets werkt ook voor vervuilde sneakers is mijn ervaring. Het is dan de schuim die zijn werk doetquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens sneakers gehad die toch zo vuil waren geworden dat handpoets niet meer lukte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |