SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Maar bij Bergwijn heb ik niet het idee dat hij dat doet om zijn trainer te kloten ........quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bergwijn lijkt er ook echt nooit zin in te hebben, alleen als ie een pingel gemaakt heeft issie even blij, met zichzelf.
Nee ok, die doet eigenlijk nooit ergens echt meer dan het hoogst noodzakelijke vaakquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar bij Bergwijn heb ik niet het idee dat hij dat doet om zijn trainer te kloten ........
Bijzonder dat Valentijn en zijn dikke compagnon zelf niet aanwezig waren om ook vragen te stellen.quote:
Oogt dik en lui.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, die doet eigenlijk nooit ergens echt meer dan het hoogst noodzakelijke vaak.
Zal me benieuwen welke trainerts de komende tijd nog zin hebben om hun carrière om zeep te helpenquote:
Bergwijn doet mij niet alleen qua uiterlijk denken aan A-train.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar bij Bergwijn heb ik niet het idee dat hij dat doet om zijn trainer te kloten ........
Ik welquote:Op donderdag 26 oktober 2023 01:40 schreef Perrin het volgende:
Al een beetje zin in Brighton - Ajax?
Voordeel is inderdaad wel dat het eigenlijk alleen maar kan meevallen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 02:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik wel
Maar lang niet zoveel als in PSV - Ajax natuurlijk. Dat wordt óf genieten van de totaal verwachte vernedering, of nóg meer genieten van een totaal onverwachte opleving tegen die boertjes
Iets met "opdat we niet vergeten".quote:Op donderdag 26 oktober 2023 01:35 schreef Elan het volgende:
Moeten jullie dat onderste plaatje niet eens uit de OP slopen?
wil dit graag vergeten... selectie is ook nog steeds niet up to date in de OP zie ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iets met "opdat we niet vergeten".
Ik zou die hele kneuzenkermis pontificaal late staan. Waterhoofd er nog bij. En dan bij elke aanstelling dat even als meetlat gebruiken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wil dit graag vergeten... selectie is ook nog steeds niet up to date in de OP zie ik.
"Dit nooit weer!"quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iets met "opdat we niet vergeten".
dezelfde vraag is ook bij het aanstellen van Hoeness bij Stuttgart gesteldquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal me benieuwen welke trainerts de komende tijd nog zin hebben om hun carrière om zeep te helpen
Ok.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 02:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik wel
Maar lang niet zoveel als in PSV - Ajax natuurlijk. Dat wordt óf genieten van de totaal verwachte vernedering, of nóg meer genieten van een totaal onverwachte opleving tegen die boertjes
Dat suggereert dat we weten wat de logische plek is voor de poppetjes, is dat niet juist het probleem?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:26 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
Poppetjes op een logische plek. Geen al te dolle dingen doen, en hopen op een mirakel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |