Vind je dat echt ja?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het staat defensief in ieder geval een stuk beter.
Nooit begrepen waarom ze hem hebben gehaald. Hij was niet voor niks bankzitter daar. Hij heeft vorig seizoen in de eerste paar wedstrijden tegen kleintjes gescoord en heeft daarna nooit meer dat prijskaartje waargemaakt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Met het oog op het EK zie ik hem deze winter helaas niet vertrekken naar de zandbak.
Is er 1 aankoop van die knakker die er ook maar iets van kan? Forbs is nog wel aardig geloof ik?quote:
Die kan nog wel wat ja , de rest is kansloos.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is er 1 aankoop van die knakker die er ook maar iets van kan? Forbs is nog wel aardig geloof ik?
Ik zie 11 spelers op eigen helft. En nog steeds grossieren ze in bagger passes.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb Twente nog op mijn netvlies.
Je zou natuurlijk ook Forbs kunnen laten sprinten tegen Milnerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo. Alleen kan je daardoor aanvallend geen deuk in een pakkie boter slaan
Ik zie vooral dat veel spelers zich aan het tactisch plan houden, bus parkeren zeg maar.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het staat defensief in ieder geval een stuk beter.
Nee idd. Grootste miskoop aller tijden van Ajaxquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom ze hem hebben gehaald. Hij was niet voor niks bankzitter daar. Hij heeft vorig seizoen in de eerste paar wedstrijden tegen kleintjes gescoord en heeft daarna nooit meer dat prijskaartje waargemaakt.
Als nummer 1 nog angst en beven hebben voor de nummer 17, alleen in Aidshovenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:57 schreef AmenhotepIV het volgende:
Kom op jongens, intensiteit, flink rennen.
Zodat zondag 15:45 de beentjes helemaal kapoet zijn.
Dat en aan de andere kant Bergwijn tegen Veltman. Maar ja, het oogt allemaal zo fragiel qua passes vooruit, dat zelfvertrouwen moet eerst omhoog.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook Forbs kunnen laten sprinten tegen Milner
Forbs is eruit nuquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat en aan de andere kant Bergwijn tegen Veltman. Maar ja, het oogt allemaal zo fragiel qua passes vooruit, dat zelfvertrouwen moet eerst omhoog.
Ja dat is positief lijkt me het was meer dan eens kommer en kwel in de defensieve organisatie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat veel spelers zich aan het tactisch plan houden, bus parkeren zeg maar.
Maduro las mee en kwam tot de conclusie dat ik er geen verstand van hebquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook Forbs kunnen laten sprinten tegen Milner
zondequote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maduro las mee en kwam tot de conclusie dat ik er geen verstand van heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |