gaat nu stuk beter inderdaadquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet in deze fase natuurlijk. Tijdelijke trainer, laag zelfvertrouwen, veel jongen die of de vorm of de kwaliteit niet hebben, andere tactiek. Dan speel je op veilig ja.
Verschil is dat we onder Steijn ook op veilig speelden maar dan was je hele organisatie weg waardoor je knullige kut doelpunten tegen kreeg en gaten op het middenveld.
Inderdaad, en dan schat ik Maduro echt niet hoog in qua wondertrainer. Het sterkt me wel bij de gedachte dat met een normale trainer je met dit zooitje alsnog top-5 zou moeten eindigen.quote:
Dat jij er geen hol van snapt was al langer duidelijk.quote:
Als we toch hopen, hopen we er maar gelijk 3.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:27 schreef Wotte het volgende:
Je hoopt dat ze er even twee intikken nog voor het vertrouwen
(lol)quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat jij er geen hol van snapt was al langer duidelijk.
Dit nogmaals.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wij hebben echt slechte keepers he
ja winnen en je mag de europa league inquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:30 schreef Wotte het volgende:
Valt er met die conference league nog een europese ticket te verdienen?
als je die wint ticket voor europa leaguequote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:30 schreef Wotte het volgende:
Valt er met die conference league nog een europese ticket te verdienen?
Niet de backs aanspelen in de opbouw was het accent van Maduro.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:29 schreef TheVulture het volgende:
We hebben nu in ieder geval wel de bevestiging dat Steijn totaal niet naar Maduro heeft geluisterd de afgelopen maanden. Dan kan Dickie wel een beetje schamper gaan zitten doen in die studio, maar anders kan het verschil in tactiek qua verdedigen nooit zo groot zijn.
al besprokenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als je die wint ticket voor europa league
Wat dacht je van de linies kort op elkaarquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet de backs aanspelen in de opbouw was het accent van Maduro.
Forbes is er al af.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:32 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn kapot.
Forbes op linksbuiten dus. Godts rechtsbuiten dan maar.
Echt bizar inderdaad. Begin vorig seizoen kwam ik iedere wedstrijd bijna klaar toen hij het zo goed deed, helemaal niks van overquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Bergwijn blijft toch ook wel hemeltergend slecht hoor... maar die post kun je bijna elke wedstrijd neer zetten.
Zie nu wel in ieder geval meer tactische discipline. Kinderhand is snel gevuld.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat dacht je van de linies kort op elkaar
Ach dat waren per ongeluk wat goals..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Echt bizar inderdaad. Begin vorig seizoen kwam ik iedere wedstrijd bijna klaar toen hij het zo goed deed, helemaal niks van over
Het klopt gewoon wat meer allemaal nu. We kunnen ook geen wonderen verwachten van Maduro in 72 uur.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zie nu wel in ieder geval meer tactische discipline. Kinderhand is snel gevuld.
ze luisterenquote:
Die man is professioneel verstoppertje-speler.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Waar die Taylor toch allemaal loopt positioneel... staat bij het druk zetten in de open ruimte en als er opgebouwd moet worden in de dekking
Nee die is helemaal afgefikt naar die dramapot tegen Feyenoord, maar die heeft als back meer potentie dan een Rensch die al jaren stil staatquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:35 schreef Wotte het volgende:
Gaaei valt me eigenlijk niet tegen tot nu toe.
Dat komt omdat hij nu geen hele rare dingen meer moet doen van Maduro. Gewoon eerst je primaire taak: zone verdedigen en man uitschakelen, daarna pas denken aan aanvallen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:35 schreef Wotte het volgende:
Gaaei valt me eigenlijk niet tegen tot nu toe.
Simpelweg overleven deze week. ik calculeer nederlagen in principe wel zonder gezichtsverlies. Hierna is het het schema makkelijker.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het klopt gewoon wat meer allemaal nu. We kunnen ook geen wonderen verwachten van Maduro in 72 uur.
Schandalig dat hij captain isquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:38 schreef DeeBee het volgende:
Dit is een goed stel hoor
AANVOERDER Bergwijn zal dit wel weer goed kunnen duiden
die snappen er geen kut van, die psvcl voorop.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:39 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie dat onze Rotterdamse en Eindhovense vrienden weer eens mee willen komen zeiken over ons aller Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |