#MADUROUTquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:49 schreef BobW het volgende:
Ramaj, Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa, Tahirovic, Taylor, Berghuis, Forbs, Brobbey en Bergwijn
Dus geen andere namen.
Vos niet in de basis, verder wel logisch.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:49 schreef BobW het volgende:
Ramaj, Gaaei, Sutalo, Hato, Sosa, Tahirovic, Taylor, Berghuis, Forbs, Brobbey en Bergwijn
Dus geen andere namen.
Vreemd. Is een stuk beter dan Tahirovic.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vos niet in de basis, verder wel logisch.
Eens zien of Steijn het dan zo slecht deed afgelopen zondag.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:49 schreef BobW het volgende:
Dus geen andere namen.
ik teken ervoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:00 schreef Heeinz het volgende:
Ik lach me dood als alle vervloekte spelers van de afgelopen weken nu ineens een wereldpot spelen
Focus op geen foutjes maken en de 0 houden totnutoequote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Alsof we naar een potje schaken zitten te kijken
Dat geeft me in ieder geval meer een gevoel van controle dan waar we de afgelopen 10 wedstrijden naar hebben zitten kijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Alsof we naar een potje schaken zitten te kijken
Vooral een totaal gebrek aan zelfvertrouwen. Ze durven het middenveld nog steeds niet in te spelen, alles gaat tikkie terug.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze spelen nu compact maar verder blijft het kwalitatief heel armoedig.
Gaat hand in hand .quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral een totaal gebrek aan zelfvertrouwen. Ze durven het middenveld nog steeds niet in te spelen, alles gaat tikkie terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |