Wij hebben echt slechte keepers hequote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Het scheelt in ieder geval dat onze boksende keeper geblesseerd is.
10x op BetCity, best aantrekkelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:49 schreef Simmertje het volgende:
10tje op winst Ajax gezet, odd van 8,50 op Unibet
valt weinig van te zeggen omdat Stein weigerde Vogelenzang op te stellen. is Pasveer fit trouwens (ben ik helemaal kwijt)quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wij hebben echt slechte keepers he
Aantrekkelijk voor BetCity. Als Ajax dit wint dan ga ik padellen met @Pisces29quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
10x op BetCity, best aantrekkelijk.
Of de Engelsen zijn heel zeker van hun zaak, of Ajacieden zitten hun teleurstelling the hedgen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:49 schreef Simmertje het volgende:
Of die fit is weet ik niet, maar hij heeft wel al een paar keer op de bank gezeten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
valt weinig van te zeggen omdat Stein weigerde Vogelenzang op te stellen. is Pasveer fit trouwens (ben ik helemaal kwijt)
Hahaha jodejong… wat ben je toch weer grappigquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb net Siem de Jong gezien! Zijn zus Jo was er niet
https://www.joodsmonument(...)seweg-65-sint-agathaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hahaha jodejong… wat ben je toch weer grappig
we kunnen ramaj een kans geven...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wij hebben echt slechte keepers he
Ben wel benieuwd of het achterin wat zekerder oogt met Ramaj op doel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we kunnen ramaj een kans geven...
ik ookquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of het achterin wat zekerder oogt met Ramaj op doel.
Je kan beter een tientje geven aan Danny denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:49 schreef Simmertje het volgende:
Nou zijn we bepaald niet de favoriet maar x10 is inderdaad wel een beetje overdreven tegen een ploeg die verloor van het zwakke AEK en gelijkspeelde tegen het nog zwakkere Olympique Marseille.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
10x op BetCity, best aantrekkelijk.
Dubbele kans Ajax 3.65. Best mogelijk.
Tegen PSV hetzelfde ongeveer, maar daar gaan we er echt keihard af.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou zijn we bepaald niet de favoriet maar x10 is inderdaad wel een beetje overdreven tegen een ploeg die verloor van het zwakke AEK en gelijkspeelde tegen het nog zwakkere Olympique Marseille.
Tegen Brighton ookquote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tegen PSV hetzelfde ongeveer, maar daar gaan we er echt keihard af.
Ik kan dat soort types echt niet verdragen, helemaal los van de prestaties en kwaliteiten van een trainer. Heel achterbaks om achter diens rug om te lopen muiten. Zag je bij Blind ook al.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een Berghuis zou me dat niet verbazen![]()
befehl ist befehl mentaliteitquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik kan dat soort types echt niet verdragen, helemaal los van de prestaties en kwaliteiten van een trainer. Heel achterbaks om achter diens rug om te lopen muiten. Zag je bij Blind ook al.
Ze hebben nog veel te lang gewacht met muiten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
befehl ist befehl mentaliteit
Behalve tegen de pers, er is heel veel gelekt, ook door Steijn zelf.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben nog veel te lang gewacht met muiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |