Was een spel die ruim 2 uur duurde.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:49 schreef pingu66 het volgende:
Nou de spellen zijn iig een stuk minder kinderachtig dan in ejvjl.
Beter dan macaroni op een stokje prikken 😂quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was een spel die ruim 2 uur duurde.
Gisteren hadden de winnaars iets van 55 punten, dus niet de punten maar wel de volgorde hierboven moet actueel zijn met zoveel verdiende punten.quote:
Het totaal ook natuurlijk... Er worden ook uitgaven gedaan, dus lijkt me logisch dat ze aan het einde van een uitzending gewoon ff de correcte stand van zake laten zien ipv de uitslag van de laatste proef ..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren hadden de winnaars iets van 55 punten, dus niet de punten maar wel de volgorde hierboven moet actueel zijn met zoveel verdiende punten.
Janneman doet het wel leuk imo tot dusver.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Jennemie is wel een jankertje hoor. Jammer dat Jorrit zo faalde, had hem wel wat sterker verwacht. Verder wordt ik een beetje moe van het spelelement en de functie van Jan Versteegh, het houdt zo op in een aflevering die al zo kort is. En ook het riedeltje na de opdracht, dat had je bij EJVJL niet, veel beter. Het lijkt meer op een studio spelshow dan op een reality spelshow zoals JAA was.
Geluid blijft slecht en dat selectief vertalen moet eens stoppen, vertaal de boel helemaal of niet en maak een functie actief waar je de vertaling kunt aanzetten in de app van NLZIET net als bij Videoland.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jorrit: "Ik heb atletisch vermogen"
Kaylee: "Maar ik ben toch ook atletisch?"
Jorrit:
[ afbeelding ]
Ok Tarzan
Idd ja, en Wesley heeft wel wat weg van Mike Korstquote:
Denk jij ook dat sommige research hebben gedaan hoe zich te profileren?quote:
Ja Mike uit Utopia 2 toch, die als eerste kwam binnen lopen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:31 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Idd ja, en Wesley heeft wel wat weg van Mike Korst
Oh en als ik dan toch bezig ben:
Melanie = Miriam Temptation
Beau = Manuel Venderbos
Ze keken wel naar andere RLS's (de echte dan), Jeff en Isaac deden dit ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk jij ook dat sommige research hebben gedaan hoe zich te profileren?
De bouwer en bilmaat van die ouwe John.quote:
Ja precies.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De bouwer en bilmaat van die ouwe John.
Zag een filmpje dat iemand zich had verdiept in politieverhoren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze keken wel naar andere RLS's (de echte dan), Jeff en Isaac deden dit ook.
Melanie was dat toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag een filmpje dat iemand zich had verdiept in politieverhoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |