![a4c74754bae8ed6df8868cda9fc137cd.gif]()
Ik kwam via m'n -erg lachwekkende- notes (notes lezen

) terecht bij de volgende reeks feedback-topics!
Wat een feest was het toen -nog- op Fok!
Niet alles werd doodgemodderd, de moderatie was over het algemeen goed (met name Gerd!/
@Gert).
En er kon nog wel iets gezegd worden zonder dat je gelijk
KeiHArDt gestraft werd voor je grote mond

En het gejank van randfiguren als Jian, Slaai, Sourtje, Scrutteketut, kopiekudt, Mootiekud, Yv en vele anderen, was een traktatie an sich.
Clonclutsie

:
Mods minder op de voorgrond als ze heulegaar niets inhoudelijks te melden hebben
O ja, de reeks:
Topicreeks: [FB] Werkelijk Leven Zeep![giphy.gif]()
PS Margo37 en de hele kiekenkot?-unit niet te vergeten natuurlijk