Hier 16 graden en zonquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
14 graden en regen
Was het altijd maar zo'n feest
Staat Brighton ook om bekend. Eeuwig plenzende zonnenbuien. Terwijl het stralend gekwijl van Acda en Frans de Munck in de ZIGGO-dome vanavond pas begint.quote:
Ook veel regenboogvlaggen en meisjes zonder bhquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staat Brighton ook om bekend. Eeuwig plenzende zonnenbuien. Terwijl het stralend gekwijl van Acda en Frans de Munck in de ZIGGO-dome vanavond pas begint.
Verder snel iets in m'n mik pleuren. Met dit hondenweer plaats ik de pislink niet.
3 seconden te laat. @Kukelecucktsju10 vindt hier iets van.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staat Brighton ook om bekend. Eeuwig plenzende zonnenbuien. Terwijl het stralend gekwijl van Acda en Frans de Munck in de ZIGGO-dome vanavond pas begint.
Verder snel iets in m'n mik pleuren. Met dit hondenweer plaats ik de pislink niet.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook veel regenboogvlaggen en meisjes zonder bh
picsquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook veel regenboogvlaggen en meisjes zonder bh
Keurige foto. We zien hier een nader te kwalificeren dame.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hello there lad, would you fancy a cup of tea?
Waar is die vent eigenlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
3 seconden te laat. @:Kukelecucktsju10 vindt hier iets van.
Gaat het wel?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar is die vent eigenlijk
Die zal binnenkort wel weer #ANONIEM zijn.
En dan zal Tong wel weer maandenlang klagen dat hij Befbekje mist (ondanks dat ze alleen maar ruzie hadden)
Dit forum blijft zich herhalen.
Jeetje wat zuur.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar is die vent eigenlijk
Die zal binnenkort wel weer #ANONIEM zijn.
En dan zal Tong wel weer maandenlang klagen dat hij Befbekje mist (ondanks dat ze alleen maar ruzie hadden)
Dit forum blijft zich herhalen.
Je bent een goede jongen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:17 schreef GGMM het volgende:
Ja sorry
Ik denk dat het het trieste weer is ofzo want persoonlijk gaat het juist uitstekend met me.
Ik ga aan de slag met jullie feedback
@Caland zit op Tenerifequote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Cyprus ofzo
Caland ook op vakantie?
VVD of PvdD.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |