Wow.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:04 schreef Salina het volgende:
Goedemorgen iedereen (en Oriente).
Maak er een mooie dag van.
Goeiemorgen.quote:
Dit beeld heb ik totaal niet, eerder andersom.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die stellen zijn niet te tellen.
Bij elkaar blijven vanwege het mooie huis / 2 auto’s / vakanties is idd niks geks tegenwoordig.
En als je geluk hebt duwt je omgeving je subtiel die kant op. (lol)
Mensen zijn dan ook zeer vermoeiend.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit beeld heb ik totaal niet, eerder andersom.
Het aantal eenpersoonshuishoudens en aantal echtscheidingen liggen op record highs. Mensen hebben totaal onrealistiche eisen van hun (toekomstige) partner, willen continu "me-time", willen zich niet of nauwelijks aanpassen aan de ander en bij het minste of geringste werpt men de handdoek.
Mede waarom er zoveel woningen nodig zijn.
Genoteerd Miriam Bikker.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit beeld heb ik totaal niet, eerder andersom.
Het aantal eenpersoonshuishoudens en aantal echtscheidingen liggen op record highs. Mensen hebben totaal onrealistiche eisen van hun (toekomstige) partner, willen continu "me-time", willen zich niet of nauwelijks aanpassen aan de ander en bij het minste of geringste werpt men de handdoek.
Mede waarom er zoveel woningen nodig zijn.
Wie is Miriam Bikkerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoteerd Miriam Bikker.
Vergeet alleen de buitenlanders en het stukje Oekraïne niet in je berekening.
quote:
quote:
ChristenUnie. Jarenlang Eerste Kamer, nu partijleider.quote:
Ah. Ja die partij volg ik niet bepaaldquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ChristenUnie. Jarenlang Eerste Kamer, nu partijleider.
Wat was Lazio kut en wat was Feyenoord goedquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
Stukje GodGod. Net als gisteravond.
Brubbie goed hè.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat was Lazio kut en wat was Feyenoord goedSantiago Tomas Gimenez
maar Brubbie is zo veel beter (
)
Wat ga jij stemmen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ChristenUnie. Jarenlang Eerste Kamer, nu partijleider.
Mag toch hopen van welquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat niemand op die partij stemt
UIERSquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:15 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UIERS altijd nr 1.
@:coco
@:Kukelecucktsju10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |