Oh.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat kan dus nietje hebt geen flauw idee hoe ernstig het probleem is.
je kunt ook internetten buiten amersfoortquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:08 schreef GGMM het volgende:
Het goedkoopste in Amersfoort is 175K
Daar heb je 33m² voor.
Gewoon in je keuken slapen jatog
Dat was een voorbeeld, stinkdier.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt ook internetten buiten amersfoort
Prima prijsjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:08 schreef GGMM het volgende:
Daar heb je 33m² voor.
Als je 175k nog niet kunt opbrengen kun je beter maar gewoon op de zolder van je ouders blijven wonen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:08 schreef GGMM het volgende:
Daar heb je 33m² voor.
Kom nu naar Drenthequote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat kan dus nietje hebt geen flauw idee hoe ernstig het probleem is.
Er kwam wat tussen dus ik ga pas 15 november. Ik hoop dat je nog even geduld kan opbrengen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Review nog voor de film en De Niro?
Mooie oneliner om iemand te overtuigen om voor tyfusveel geld in een studio te laten wonen in een stad waarin je niet werkt of niemand kent.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je 175k nog niet kunt opbrengen kun je beter maar gewoon op de zolder van je ouders blijven wonen.
Voor ongeveer de hele wereld en de hele geschiedenis is dat laatste de norm?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooie oneliner om iemand te overtuigen om voor tyfusveel geld in een studio te laten wonen in een stad waarin je niet werkt of niemand kent.
Net als ‘dan moet je maar niet single zijn’. Levert een heel gezonde maatschappij op als stellen enkel bij elkaar blijven omdat ze financieel afhankelijk van elkaar zijn (lol)
Die stellen zijn niet te tellen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooie oneliner om iemand te overtuigen om voor tyfusveel geld in een studio te laten wonen in een stad waarin je niet werkt of niemand kent.
Net als ‘dan moet je maar niet single zijn’. Levert een heel gezonde maatschappij op als stellen enkel bij elkaar blijven omdat ze financieel afhankelijk van elkaar zijn (lol)
Ik wacht geduldig af.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er kwam wat tussen dus ik ga pas 15 november. Ik hoop dat je nog even geduld kan opbrengen.
Daarom blijven wij alleen. Trap er niet in!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die stellen zijn niet te tellen.
Bij elkaar blijven vanwege het mooie huis / 2 auto’s / vakanties is idd niks geks tegenwoordig.
En als je geluk hebt duwt je omgeving je subtiel die kant op. (lol)
It’s a trap.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom blijven wij alleen. Trap er niet in!
Het gaat niet om de vakanties of het mooie huis maar gewoon om het hebben van een woonplek. En dan heb ik het over mensen met een bovenmodaal inkomen die voltijds werken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die stellen zijn niet te tellen.
Bij elkaar blijven vanwege het mooie huis / 2 auto’s / vakanties is idd niks geks tegenwoordig.
En als je geluk hebt duwt je omgeving je subtiel die kant op. (lol)
Ja dat is de echte reden (lol)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom blijven wij alleen. Trap er niet in!
Zo dan.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:04 schreef Salina het volgende:
Goedemorgen iedereen (en Oriente).
Maak er een mooie dag van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |