Wow.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:04 schreef Salina het volgende:
Goedemorgen iedereen (en Oriente).
Maak er een mooie dag van.
Goeiemorgen.quote:
Dit beeld heb ik totaal niet, eerder andersom.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die stellen zijn niet te tellen.
Bij elkaar blijven vanwege het mooie huis / 2 auto’s / vakanties is idd niks geks tegenwoordig.
En als je geluk hebt duwt je omgeving je subtiel die kant op. (lol)
Mensen zijn dan ook zeer vermoeiend.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit beeld heb ik totaal niet, eerder andersom.
Het aantal eenpersoonshuishoudens en aantal echtscheidingen liggen op record highs. Mensen hebben totaal onrealistiche eisen van hun (toekomstige) partner, willen continu "me-time", willen zich niet of nauwelijks aanpassen aan de ander en bij het minste of geringste werpt men de handdoek.
Mede waarom er zoveel woningen nodig zijn.
Genoteerd Miriam Bikker.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit beeld heb ik totaal niet, eerder andersom.
Het aantal eenpersoonshuishoudens en aantal echtscheidingen liggen op record highs. Mensen hebben totaal onrealistiche eisen van hun (toekomstige) partner, willen continu "me-time", willen zich niet of nauwelijks aanpassen aan de ander en bij het minste of geringste werpt men de handdoek.
Mede waarom er zoveel woningen nodig zijn.
Wie is Miriam Bikkerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoteerd Miriam Bikker.
Vergeet alleen de buitenlanders en het stukje Oekraïne niet in je berekening.
quote:
quote:
ChristenUnie. Jarenlang Eerste Kamer, nu partijleider.quote:
Ah. Ja die partij volg ik niet bepaaldquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ChristenUnie. Jarenlang Eerste Kamer, nu partijleider.
Wat was Lazio kut en wat was Feyenoord goedquote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
Stukje GodGod. Net als gisteravond.
Brubbie goed hè.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat was Lazio kut en wat was Feyenoord goedSantiago Tomas Gimenez
maar Brubbie is zo veel beter (
)
Wat ga jij stemmen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ChristenUnie. Jarenlang Eerste Kamer, nu partijleider.
Mag toch hopen van welquote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:37 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat niemand op die partij stemt
UIERSquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:15 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UIERS altijd nr 1.
@:coco
@:Kukelecucktsju10
Hier 16 graden en zonquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
14 graden en regen
Was het altijd maar zo'n feest
Staat Brighton ook om bekend. Eeuwig plenzende zonnenbuien. Terwijl het stralend gekwijl van Acda en Frans de Munck in de ZIGGO-dome vanavond pas begint.quote:
Ook veel regenboogvlaggen en meisjes zonder bhquote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staat Brighton ook om bekend. Eeuwig plenzende zonnenbuien. Terwijl het stralend gekwijl van Acda en Frans de Munck in de ZIGGO-dome vanavond pas begint.
Verder snel iets in m'n mik pleuren. Met dit hondenweer plaats ik de pislink niet.
3 seconden te laat. @Kukelecucktsju10 vindt hier iets van.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staat Brighton ook om bekend. Eeuwig plenzende zonnenbuien. Terwijl het stralend gekwijl van Acda en Frans de Munck in de ZIGGO-dome vanavond pas begint.
Verder snel iets in m'n mik pleuren. Met dit hondenweer plaats ik de pislink niet.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook veel regenboogvlaggen en meisjes zonder bh
picsquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook veel regenboogvlaggen en meisjes zonder bh
Keurige foto. We zien hier een nader te kwalificeren dame.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hello there lad, would you fancy a cup of tea?
Waar is die vent eigenlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
3 seconden te laat. @:Kukelecucktsju10 vindt hier iets van.
Gaat het wel?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar is die vent eigenlijk
Die zal binnenkort wel weer #ANONIEM zijn.
En dan zal Tong wel weer maandenlang klagen dat hij Befbekje mist (ondanks dat ze alleen maar ruzie hadden)
Dit forum blijft zich herhalen.
Jeetje wat zuur.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar is die vent eigenlijk
Die zal binnenkort wel weer #ANONIEM zijn.
En dan zal Tong wel weer maandenlang klagen dat hij Befbekje mist (ondanks dat ze alleen maar ruzie hadden)
Dit forum blijft zich herhalen.
Je bent een goede jongen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:17 schreef GGMM het volgende:
Ja sorry
Ik denk dat het het trieste weer is ofzo want persoonlijk gaat het juist uitstekend met me.
Ik ga aan de slag met jullie feedback
@Caland zit op Tenerifequote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:20 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Cyprus ofzo
Caland ook op vakantie?
VVD of PvdD.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |