Een totale NOS flop dus, aan alle kanten.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is in ieder geval toevallig dat zijn vriend (via het bedrijf van de vrouw van Ollongren) voor M, Lubach enz. werkt.
Maar vooral als je ziet hoe die jongen op X doet (ja, ik heb zijn account even bekeken) dan komt hij daar totaal anders over. (Lijkt me ook vrij lastig om onderzoeksjournalist te zijn als je zo bent als hij gisteren deed voorkomen.)
Dat heeft onze Wol goed gedaan.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die mogen ze wel even doorzagen. Wel goed dat ie gewoon gaat en niet met zo'n slap excuus als Azarkan komt.
Altijd The Beatles.quote:Op donderdag 2 november 2023 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
De nieuwe Beatles of de nieuwe Rolling Stones?
Sowieso Beatles!quote:Op donderdag 2 november 2023 22:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
De nieuwe Beatles of de nieuwe Rolling Stones?
Ik vind het een complete overreactie van ongeveer alle instituten in Duitsland door hun verleden.quote:
Brabantse spelling.quote:Op zaterdag 4 november 2023 18:19 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe PSV is uit, inclusief spelfout.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zou Yesilgöz I absoluut niet trekken.
Terecht. Ik neem RTL überhaupt niet serieus.quote:Op zondag 5 november 2023 20:39 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij RTL nemen ze hun eigen debat niet serieus
Op de redactie bij RTL is het altijd Sesamstraatquote:Op zondag 5 november 2023 20:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Terecht. Ik neem RTL überhaupt niet serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |