SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Wel meer ook, de regering zal verhuizen naar Slot Zeist wat door een dankbare bevolking geschonken is aan Arne de eerste.quote:
Ik hoop dat hij vanavond van de trap flikkert (en een zachte landing heeft). Fucking drama queen.quote:
Wij brachten ooit de Hitlergroet met 50.000 man tegen Borussia Mönchengladbach in de jaren 80, dat was voetbalhumor.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij vanavond van de trap flikkert (en een zachte landing heeft). Fucking drama queen.
Alsof die fascisten van hem zo netjes zijn.
HAHA, serieus?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij brachten ooit de Hitlergroet met 50.000 man tegen Borussia Mönchengladbach in de jaren 80, dat was voetbalhumor.
Nul ophef, men begreep wel dat het een geintje was. Uit kansloos verloren en toen thuis ook. Even opgezocht, 1986.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
HAHA, serieus?![]()
![]()
Waren daar nog consequenties aan overgehouden (omdat dat zwaar strafbaar is D)?
Ik hoop oprecht dat er weer een downie uit W zijn katheter richting Sarri mikt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kettingrokertje Sarri die nog niet eens genoeg autoriteit heeft om zijn keeper te wisselen
Thanks maat, ga zo in de pauze ff beelden opzoeken op YT.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nul ophef, men begreep wel dat het een geintje was. Uit kansloos verloren en toen thuis ook. Even opgezocht, 1986.
Van het verstandigste crewlid vind ik het wel een hele domme uitspraak.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat er weer een downie uit W zijn katheter richting Sarri mikt.
Zou erg mooi zijn.
Lekker boeiendquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van het verstandigste crewlid vind ik het wel een hele domme uitspraak.
Een paralympische discuswerper moet dat zijn danquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat er weer een downie uit W zijn katheter richting Sarri mikt.
Zou erg mooi zijn.
Dat moest inderdaad Z zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een paralympische discuswerper moet dat zijn dan
Z is dichtquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat moest inderdaad Z zijn.I stand corrected.
Gelukkig kan ik binnenkort mijn geheugen weer opfrissen wanneer ik weer in het mooiste stadion van Nederland ben.
Doen wij in Polen ook wel eens zulke grapjes.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nul ophef, men begreep wel dat het een geintje was. Uit kansloos verloren en toen thuis ook. Even opgezocht, 1986.
Nee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:14 schreef De_Pel het volgende:
Zou Jacobus Johannes Martinus Paulus van Gastel wat zijn als nieuwe assistent?
Nee, niet terugkeren naar het verleden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:14 schreef De_Pel het volgende:
Die is net hoofdtrainer geworden bij NAC. Buiten dat niet teruggrijpen naar het verledenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:14 schreef De_Pel het volgende:
delen graagquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Thanks maat, ga zo in de pauze ff beelden opzoeken op YT.
VPN is your best friendquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
delen graag
lijkt mij er typisch eentje die je in duitsland overigens niet kunt vinden op youtube
Oh ja.quote:
Ik hoop het niet tenzij ze die brakke geluidsinstallatie gerepareerd hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:14 schreef Bezsen het volgende:
Belangrijke vraag
Is dj panic er vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |