Als dat zo blijft (wat ik me haast niet kan voorstellen) mag dat een wonder heten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:14 schreef aloa het volgende:
Hij zei dat zijn regering geen meldingen heeft van slachtoffers na de orkaan Otis,
Er is geen communicatie en er is nog steeds een orkaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:19 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als dat zo blijft (wat ik me haast niet kan voorstellen) mag dat een wonder heten.
Verklaart dit ook dat ik Otis op de windy map bij verschillende modellen nauwlijks als orkaan kan herkennen?quote:
Ik "bang" met je mee. Kan toch bijna niet anders. Hoewel ik nog steeds hoop dat het meevalt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is geen communicatie en er is nog steeds een orkaan.
Ik snap ook niet dat hij dit zegt, want ben bang dat hier echt wel slachtoffers zijn gevallen.
Misschien dat dit stuk daar mee te maken had?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef Vincent_student het volgende:
all communication has been cut off. While there are no reports of human casualties yet, there is uncertainty due to the lack of communication.
Ehhh, ga je dan gewoon niet even kijken met helikopters of zo?
In een land waar drugsclans de baas zijn, waar je zelf niet eens de boel op orde kunt krijgen, is dit natuurlijk te verwachten.
Nog steeds niks.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:20 schreef Frutsel het volgende:
Je zou denken dat er dan veel meer doden zouden zijn...![]()
[ twitter ]
Hoogst onwaarschijnlijk idd, zeker ook omdat het 's avonds laat gebeurde..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog steeds niks.
Beter natuurlijk, maar kan het me niet voor stellen.
Dat speelt ook mee. En stroomuitvalquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoogst onwaarschijnlijk idd, zeker ook omdat het 's avonds laat gebeurde..
Zoveel windschade idd. Bij veel orkanen is de waterschade het ergst.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:05 schreef aloa het volgende:
Wat een schadeik kan me die flats in Houston nog wel herinneren na orkaan Ike, maar dit is echt 10 keer erger.
[ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |