net een rolladequote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:49 schreef FOKoffieleut het volgende:
eet sambal
draag een pruik
vetbuik
Komt vast omdat ze een kleurtje heeft. Dan heb je al zo vaak meegemaakt dat je nooit een echte kans krijgt dat het een soort automatisme wordt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
Ze krijgt anders geen echte kans volgens de dame.
Ow, dan doet ze mee voor de bekendheid, daar hou ik niet van, het moet om de liefde draaien!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:50 schreef Bofjijff het volgende:
Eerst lang leve de liefde en nu hier. Hopen dat je dan een echte influencer wordt.
zou die dame wel doenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
Voor de eerste keer interactie met de kok
Mhaw het is geen lelijke frau. Ze komt eerder een beetje dommig over.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Komt vast omdat ze een kleurtje heeft. Dan heb je al zo vaak meegemaakt dat je nooit een echte kans krijgt dat het een soort automatisme wordt.
Haha ik was wel sarcastisch. Maar zou wel blij zijn als ze mij met haar matchen, leuke dame. Misschien ook wel een tweede date in een andere setting.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mhaw het is geen lelijke frau. Ze komt eerder een beetje dommig over.
ze komt aardig over hoor, maar idd doet denk ik alleen mee voor de bekendheid. Geen fan van iddquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, dan doet ze mee voor de bekendheid, daar hou ik niet van, het moet om de liefde draaien!
Niet wat te jong voor je?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik was wel sarcastisch. Maar zou haar wel daten, wel leuke dame. Misschien ook wel een tweede date in een andere setting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |