Respect. Ik eet 7 bruine bollen per dag.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alleen met tajine eigenlijk, normaal gesproken niet (meer).
Durf niet meer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom doe je nooit meer mee met Hax eigenlijk?
Wil mijn lichaam volgend jaar summer ready hebben voor de vakantie, eet nu gemiddeld 5x per week zilvervliesrijst kip en groenten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Respect. Ik eet 7 bruine bollen per dag.
Ik ook, prima keukenknecht. En hij is nog gezellig ook. En dat voor een laag salaris.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:13 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb ook een Japanse rijstkoker in mijn keuken staan. Heerlijk ding.
We spelen alleen nog met de CL/EL/EK inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Durf niet meer.
Tijdens CL-wedstrijden vind ik die 15 minuten niet echt de moeite.
Op andere momenten mag je me roepen maar ik zit niet in de standaard verzendlijst van @:Coco, dusja.
En ik word nooit gementioned door @:Coco.
Zit niet in de verzendlijst.
#Dedicationquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wil mijn lichaam volgend jaar summer ready hebben voor de vakantie, eet nu gemiddeld 5x per week zilvervliesrijst kip en groenten.
Mokervet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ga niet over die zendlijst.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Durf niet meer.
Tijdens CL-wedstrijden vind ik die 15 minuten niet echt de moeite.
Op andere momenten mag je me roepen maar ik zit niet in de standaard verzendlijst van @:Coco, dusja.
En ik word nooit gementioned door @:Coco.
Zit niet in de verzendlijst.
Vooral gezellig. Elke dag hoor ik dit deuntje wanneer ik 's ochtends de rijst klaar heb staan voor de rest van de dagquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik ook, prima keukenknecht. En hij is nog gezellig ook. En dat voor een laag salaris.
Lijp ding.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vooral gezellig. Elke dag hoor ik dit deuntje wanneer ik 's ochtends de rijst klaar heb staan voor de rest van de dag
(11 seconden)
Saaiquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja daar word je dik van idd
Kale sukkel
Ik durf te wedden dat ik bij een 1 vs 1 in MasterChef jou helemaal de moeder ga koken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:18 schreef GGMM het volgende:
Als je zelf geen rijst kan koken wordt het echt tijd jezelf weg te gooien
Meidquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:18 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen met een rijstkoker.
Niet vanuit de taxi met een app je rijst al aanzettenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:18 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen met een rijstkoker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |