Heeft juist per dit jaar voor langebaan gekozenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:59 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik zit net haar wiki te lezen,
Daleman woont in Heerenveen samen met Reggeborgh-langebaanschaatser Jenning de Boo[4].
(die overigens flink langzamer op de langebaan is dan Daleman, maar wellicht is ie meer een shorttracker )

ik vond het ook opvallend, maar als je fysiek op zo'n jonge leeftijd al zo ver bent, ben je wellicht sociaal-emotioneel ook wat verder dan de gemiddelde tiener.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu al samenwonen? Is ze uitgehuwelijkt?

Want hoewel wellicht ook de WK shorttrack van volgend jaar maart in Rotterdam lonken, ligt haar hoofddoel toch iets eerder in het nieuwe kalenderjaar: de Jeugd Olympische Spelen, die op 19 januari in het Zuid-Koreaanse Gangwon beginnen. "Daar ga ik zowel op de shorttrack als de langebaan starten."quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft juist per dit jaar voor langebaan gekozen

Beune heeft weer 100 fotoshoots gedaan deze zomerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi dat Dul ook meedoet
Hopelijk kan Beune nog een stap zetten (moet ze wel Kjeld dumpen)

Picsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beune heeft weer 100 fotoshoots gedaan deze zomer

Antoinette post ook constant slomo's van net niksquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]

Lekker trainen tijdens de WCsquote:

Joeta...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:18 schreef hhh38 het volgende:
Waarom mocht Anema in de laatste 2 ritten starten

Ohquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die zouden tegen elkaar rijden. Maar Anema rijdt vorig jaar top 5?

Ik heb het gevoel dat ook het nieuwe verdienmodel aan het worden is voor vrouwelijke schaatsersquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]

En er zijn hoogtepunten! Service hè?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je kan zowaar terugspoelen op de NOS-stream. Eindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |