Alsof Steijn geen banden had met de T en al die simpele zielen van oud-spelers die 'm verdedigdenquote:
Je hebt een punt, al staat ie nergens bekend om zijn goede tactieken of oogstrelend voetbal, en dat stonden Slot en Ten Hag wel bij hun clubs.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf ben je scheel ofzo
assisnten bondscoach oranje
interim trainer ajax hoofdmacht
bondscoach griekenland
hooftrainer twente
hoofdtrainer pec zwolle
totaal mee dan 20 jaar ervaring op trainersgebied
met cruiff gewerkt
wat voor lijstjes konden ten hag en slot dan overleggen voordat ze naar ajax en feyenoord gingen
Hij is ook maar een tussenpaus om tijd te winnen, Steijn kon gewoon niet meer en een goed alternatief hebben ze nog niet gevonden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je hebt een punt, al staat ie nergens bekend om zijn goede tactieken of oogstrelend voetbal, en dat stonden Slot en Ten Hag wel bij hun clubs.
Ik denk niet dat ze die kant op gaan, Van Gaal heeft liever een Nederlander.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Seizoen in Noorwegen eindigt 3 december.
Maar van de keuzes binnen Nederland wordt je niet vrolijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die kant op gaan, Van Gaal heeft liever een Nederlander.
Nee helemaal eens, dus dat wordt nog best een moeilijke, een goeie trainer vinden voor volgend seizoen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar van de keuzes binnen Nederland wordt je niet vrolijk.
Flikker op. Je wordt er voor betaald, je eigen werkplek saboteren hoort gewoon reden te zijn voor ontslag.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hoezo rat? Als je een manager van niks hebt is het niet gek dat je hem eruit wil werken toch?
Aanmodderen kost je meer punten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Flikker op. Je wordt er voor betaald, je eigen werkplek saboteren hoort gewoon reden te zijn voor ontslag.
Onder advocaat was het spel ook droevig, maar de resultaten prima, totdat bergrat ging dwarsliggen. Nu zie je precies hetzelfde gebeuren, spelers die gewoon 60% geven om de trainer er uit te werken. Tegen Utrecht kost dat ze gewoon de punten, het zal je straks maar Europees voetbal kosten…
Maargoed, Ajax, dus
Erg mooi
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Flikker op. Je wordt er voor betaald, je eigen werkplek saboteren hoort gewoon reden te zijn voor ontslag.
Onder advocaat was het spel ook droevig, maar de resultaten prima, totdat bergrat ging dwarsliggen. Nu zie je precies hetzelfde gebeuren, spelers die gewoon 60% geven om de trainer er uit te werken. Tegen Utrecht kost dat ze gewoon de punten, het zal je straks maar Europees voetbal kosten…
Maargoed, Ajax, dus
Erg mooi
Enige kandidaat zou Pascal Janssen dan zijn. Maar ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee helemaal eens, dus dat wordt nog best een moeilijke, een goeie trainer vinden voor volgend seizoen.
Arne Slot mag ook als die zijn excuses aanbiedt voor het succes van Feyenoord.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Enige kandidaat zou Pascal Janssen dan zijn. Maar ja.
Je mag best onvrede laten merken, en Ajax kan Steijn er inderdaad beter bijtijds uitgooien, maar doelbewust met een paar spelers je man laten lopenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aanmodderen kost je meer punten.
Denk niet dat hij een optie is want daar gaat dat hele gebeuren met AZ toch over, hij lijkt me een goeie trainer maar om Ajax weer op de rit krijgen weet ik niet, dat zou ik ook over Slot zeggen als hij nog bij AZ had gezeten, nu is dat wel anders natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Enige kandidaat zou Pascal Janssen dan zijn. Maar ja.
De kans is groter dat je Arne losweekt dan Pascal met die gek bij AZ.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat hij een optie is want daar gaat dat hele gebeuren met AZ toch over, hij lijkt me een goeie trainer maar om Ajax weer op de rit krijgen weet ik niet, dat zou ik ook over Slot zeggen als hij nog bij AZ had gezeten, nu is dat wel anders natuurlijk.
Jij denkt echt Slot naar Ajax komt? Never nooit niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De kans is groter dat je Arne losweekt dan Pascal denk ik met die gek bij AZ.
Niet direct maar met een omweg zou dat in de toekomst wel kunnen, dus never zou ik niet zeggen maar volgend seizoen zeker niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jij denkt echt Slot naar Ajax komt? Never nooit niet.
Deze jaargang is verreweg de zwakste van de eredivisie die ik mij kan herinneren. Zelfs dit mongolenteam met een zwakbegaafde manager moet na Feyenoord, psv, az en Twente 5e worden. Even serieus, GAE staat nu 5e met 14 uit 9 en een doelsaldo van +2.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]Europees voetbal, dat moeten we maar voor een jaartje later laten, maar het komt erop neer dat het management ,nou ja de mensen die daarvoor door moeten gaan de signalen niet opvangen, dan kom je uiteindelijk in zo'n conflictmodel terecht.
Ik vind de huidige top 4 best wel veel punten pakken dus inderdaad als alles meezit zou je op gepaste afstand 5e kunnen worden, dan kom je toch in playoffs Conference League of zo? Dan heb ik persoonlijk liever dat ze het niet redden, niet zozeer om die competitie maar om de voorrondes ervan, beter een normale voorbereiding want ik neem aan dat er toch wel nieuwe spelers zullen komen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Deze jaargang is verreweg de zwakste van de eredivisie die ik mij kan herinneren. Zelfs dit mongolenteam met een zwakbegaafde manager moet na Feyenoord, psv, az en Twente 5e worden. Even serieus, GAE staat nu 5e met 14 uit 9 en een doelsaldo van +2.
Komt wat dat betreft gunstig uit voor Ajax; als alles dan een keer moet imploderen, dan het beste maar dit jaar.
Voorronde conference league zijn toch juist lekkere oefenpotjes johquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind de huidige top 4 best wel veel punten pakken dus inderdaad als alles meezit zou je op gepaste afstand 5e kunnen worden, dan kom je toch in playoffs Conference League of zo? Dan heb ik persoonlijk liever dat ze het niet redden, niet zozeer om die competitie maar om de voorrondes ervan, beter een normale voorbereiding want ik neem aan dat er toch wel nieuwe spelers zullen komen.
Op zich is dat wel waar natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voorronde conference league zijn toch juist lekkere oefenpotjes joh
Op zich wel maar ik ga er vanuit dat er een soort van schoonmaak plaats gaat vinden en dan is het beter als je tijd hebt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voorronde conference league zijn toch juist lekkere oefenpotjes joh
Ja eens, maar noem eens een Nederlandse trainer op die bij Ajax zou passen en beschikbaar zou kunnen zijn…kort lijstjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat hij een optie is want daar gaat dat hele gebeuren met AZ toch over, hij lijkt me een goeie trainer maar om Ajax weer op de rit krijgen weet ik niet, dat zou ik ook over Slot zeggen als hij nog bij AZ had gezeten, nu is dat wel anders natuurlijk.
Sja, als je spelers als Gaaei en Sutalo hebt lopen die elke keer wel een verkeerde pass geven achterin waardoor de tegenstander 1 op1 komt te staan ben je als keeper altijd redelijk kansloos natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik hoop dat Ramaj kan overtuigen, want Gorter heeft bewezen voor veel onrust te zorgen achterin. Echt geen 1e keeper materiaal.
Dat heeft ook met hoe je opbouwt te maken, daar klopte gewoon geen reet van bij Steijn en Gorter heeft best wel wat goeie reddingen gedaan maar ik vind hem weinig rust uitstralen en niet echt een puntenpakker.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als je spelers als Gaaei en Sutalo hebt lopen die elke keer wel een verkeerde pass geven achterin waardoor de tegenstander 1 op1 komt te staan ben je als keeper altijd redelijk kansloos natuurlijk.
Het is geen wereldtop nee, maar ik zou ook niet lekker keepen als ik weet dat ik vrijwel nooit op mijn verdedigers kan rekenenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft ook met hoe je opbouwt te maken, daar klopte gewoon geen reet van bij Steijn en Gorter heeft best wel wat goeie reddingen gedaan maar ik vind hem weinig rust uitstralen en niet echt een puntenpakker.
Die 17-e plek steeds aanhalen, vind ik niet reëel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Brandhout zeker, echter 17e gaat nergens over.
Nog steeds een top 8 selectie
Sjors Ultee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja eens, maar noem eens een Nederlandse trainer op die bij Ajax zou passen en beschikbaar zou kunnen zijn…kort lijstje
Geen ene moer, die heeft bijna geen fatsoenlijke pot gespeeld en is al helemaal niet "belangrijk" geweest met doelpunten oid. Gewoon dood hout op het veld meestalquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:43 schreef Idisrom het volgende:
Hoeveel zou Berghuis afgelopen zomer hebben opgeleverd, als-ie werd verkocht aan een andere club?
Jouw ogen, daar moeten we het mee doen? Staan gewoon 17e en als die inhaalwedstrijden gespeeld zien we het wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Die 17-e plek steeds aanhalen, vind ik niet reëel.
Ajax is in mijn ogen afgezakt naar de 13-e plek, en de vijf weken daarvoor schommelde het tussen de 10-e en 11-e plek.
ik denk dat er gisteren met groot chagrijn is gereageerd op de overwinning van Man United. weer een kans minder om Ten Hag los te weken ( rioolpers was al aan het hopen op zijn ontslag bij een nederlaag)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja eens, maar noem eens een Nederlandse trainer op die bij Ajax zou passen en beschikbaar zou kunnen zijn…kort lijstje
Ten hag komt echt nog niet terug.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik denk dat er gisteren met groot chagrijn is gereageerd op de overwinning van Man United. weer een kans minder om Ten Hag los te weken ( rioolpers was al aan het hopen op zijn ontslag bij een nederlaag)
Zowel in Amsterdam als in Manchester waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik denk dat er gisteren met groot chagrijn is gereageerd op de overwinning van Man United.
Onze man van glas.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
Problemen zijn opgelost, Kaplan is weer fit.
Wist geeneens dat die er nog was.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
Problemen zijn opgelost, Kaplan is weer fit.
Hij zelf ook niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wist geeneens dat die er nog was.
Ach bij ons is alles brandhoutquote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:41 schreef Wotte het volgende:
Als je die selectie voor Brighton bekijkt heb je op papier een prima verdediging en aanval. Alleen brandhout op het middenveld en middelmatige keepers.
Blijkbaar wel de grootste mond gehad, dat mag ik op zich wel maar als je dan zelf geen moer laat zien is het een beetje lullig natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen ene moer, die heeft bijna geen fatsoenlijke pot gespeeld en is al helemaal niet "belangrijk" geweest met doelpunten oid. Gewoon dood hout op het veld meestal.
Hoe zou jij de verdediging neerzetten dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:41 schreef Wotte het volgende:
Als je die selectie voor Brighton bekijkt heb je op papier een prima verdediging en aanval. Alleen brandhout op het middenveld en middelmatige keepers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |