abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211061909
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 10:08 schreef Sabata het volgende:

[..]
maar wel bij het Griekse elftal waar Gus Poyet aardig moeite moet doen om het slechter te doen met dat materiaal
In deze groep comfortabel 3e worden is toch best netjes?
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:12:37 #52
80382 manny
30 is best veel
pi_211061914
Nee. Fraai is het allemaal niet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_211062077
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 10:08 schreef Sabata het volgende:

[..]
maar wel bij het Griekse elftal waar Gus Poyet aardig moeite moet doen om het slechter te doen met dat materiaal
Zo bijzonder was die reeks nu ook weer niet. 2 gewonnen van de 8, gelijk uit tegen Spanje is natuurlijk knap, gelijk thuis tegen Kosovo is dan weer het andere uiterste.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211062091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 09:57 schreef Black-Death het volgende:
Waarom Van 't Schip? Die heeft toch ook niet echt een track record...
wie anders is meer de vraag? Zoveel keuze is er niet voor een interim job en van 't schip heeft best wat ervaring opgebouwd de afgelopen jaren.

Ook als bondscoach wat best wel belangrijk kan zijn in dit geval aangezien het doel toch is om snel een team hiervan te maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Wienerschnitzels op 24-10-2023 10:43:37 ]
pi_211062132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
wie anders is meer de vraag? Zoveel keuze is er niet voor een interim job en van 't schip heeft best wat ervaring opgebouwd de afgelopen jaren.
Van 't Schip is wel de bedoeling voor de rest van het seizoen toch? Dan kun je het alsnog interim noemen, maar wel voor een lange periode
pi_211062152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 10:40 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Van 't Schip is wel de bedoeling voor de rest van het seizoen toch? Dan kun je het alsnog intern noemen, maar wel voor een lange periode
In principe is het tot eind van het seizoen, Koster en Heitinga waren ook interim voor een langere periode. Uiteindelijk wil Kroes niet met een trainer opgescheept zitten dus daarom in eerste instantie interim.
pi_211062303
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 10:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
In principe is het tot eind van het seizoen, Koster en Heitinga waren ook interim voor een langere periode. Uiteindelijk wil Kroes niet met een trainer opgescheept zitten dus daarom in eerste instantie interim.
Ja tot einde v/h seizoen inderdaad, zodat Kroes met een schone lei kan beginnen. Kan mooi ook een TD gaan aanstellen.

Jammer dat we nog niet gehoord hebben wat de uitkomst is geweest van het gesprek tussen Ajax en AZ over zijn begindatum.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_211062565
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
5e zou gewoon moeten lukken normaliter ja. Alles hoger ben je afhankelijk van een dip bij Twente of AZ. PSV en Feyenoord zijn echt te ver weg dit seizoen.
De top drie is onbereikbaar. Ik verwacht dat hoogstens een ploeg van de bovenste vier een grote dip kan krijgen.
pi_211062652
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
wie anders is meer de vraag?
Waarom niet Koeman? Die is na volgende maand klaar tot het EK in juni.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211062662
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Waarom niet Koeman? Die is na volgende maand klaar tot het EK in juni.
Alsjeblieft :')

Dan nog liever Frank de Boer. En niet omdat dat spel zo fantastisch was, maar hij bracht wel een topstopmentaliteit mee. Dat laffe gedoe nu de hele tijd.. :r
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_211062674
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 11:28 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Dan nog liever Frank de Boer. En niet omdat dat spel zo fantastisch was, maar hij bracht wel een topstopmentaliteit mee. Dat laffe gedoe nu de hele tijd.. :r
Hier gaat iets mis
pi_211062678
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 11:28 schreef Black-Death het volgende:

[..]

De Boer lijkt me niet los te weken in die zandbak.. of voor een behoorlijk bedrag.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_211062692
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
De Boer lijkt me niet los te weken in die zandbak.. of voor een behoorlijk bedrag.
Owja die zit (weer) daar.. dacht dat ie clubloos was.
pi_211062793
Gaat wel een gemis zijn voor ajax om zonder Maurice richting Brighton en Eindhoven te gaan
* Verwijderd *
pi_211062813
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als Ajax niet op 1 staat is het al dramatisch dus 17e is wel extreem dramatisch.
Dat zal allemaal wel maar egradatie is heel dramatisch aangezet en de zeventiende plek is vertekend want twee wedstrijden minder.

Volgens Raf ligt het primair aan het materiaal dus dan kan je je lol nog op de komende maanden. In de winterstop zullen alle remmen wel los gaan wat betreft transfers om de boel te stutten mag je verwachten.
blablablabla
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:46:30 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211062878
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 11:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat zal allemaal wel maar egradatie is heel dramatisch aangezet en de zeventiende plek is vertekend want twee wedstrijden minder.

Volgens Raf ligt het primair aan het materiaal dus dan kan je je lol nog op de komende maanden. In de winterstop zullen alle remmen wel los gaan wat betreft transfers om de boel te stutten mag je verwachten.
Raf is een zware drinker maar ook hij kan toch niet ontkennen dat Maurice meteen alles overboord gegooid heeft wat er aan automatismen in zat bij de spelers die er nog waren, dan kan je wel jeugd opstellen maar als je die dan onderwerpt aan een andere tactiek qua opbouw drukzetten etc. doet die opleiding die ze gehad hebben er ook weinig toe.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:52:07 #67
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211062934
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik vind dit wel een aardig stukje over de onkunde van de haagse bluffer

[ twitter ]

Hoe snel een ander bepaalde basis ideeën erin krijgt is even afwachten.
Als je de lange bal wil spelen bij Ajax gaat sowieso al van alles fout, maar als dat mislukt is het wel heel erg gesteld. Ze spelen letterlijk degradatievoetbal, het doet mij denken aan de wanhoop bij Twente in 2018 bijvoorbeeld.

Maar ik denk eigenlijk niet dat het onder ‘t Schip snel beter zal gaan, die zal tactisch de accenten beter begrijpen en niet zo wanhopig bezig zijn met zichzelf om te overleven, maar het blijft een monsterklus om dit aan de praat te krijgen. Steijn is eind-, maar niet álleen verantwoordelijk. Had je hem vorig jaar voor de groep gezet, dan hadden spelers als Tadic, Berghuis en Blind het op het veld wel goed gezet. Dat is nu ook niet het geval.
Met pijn en moeite derde
pi_211062970
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als je de lange bal wil spelen bij Ajax gaat sowieso al van alles fout, maar als dat mislukt is het wel heel erg gesteld. Ze spelen letterlijk degradatievoetbal, het doet mij denken aan de wanhoop bij Twente in 2018 bijvoorbeeld.

Maar ik denk eigenlijk niet dat het onder ‘t Schip snel beter zal gaan, die zal tactisch de accenten beter begrijpen en niet zo wanhopig bezig zijn met zichzelf om te overleven, maar het blijft een monsterklus om dit aan de praat te krijgen. Steijn is eind-, maar niet álleen verantwoordelijk. Had je hem vorig jaar voor de groep gezet, dan hadden spelers als Tadic, Berghuis en Blind het op het veld wel goed gezet. Dat is nu ook niet het geval.
Ik wil wel eens zien wat van het Schip met 14 internationals kan doen qua tactiek en spelopvatting. Slechter dan dit kan niet.
pi_211062976
Met 7 of 8 nieuwkomers in de basis waar je op een gegeven moment mee speelde is het lastig om je te beroepen op automatismen. Wel eens dat het een faalhaas is, na 10 wedstrijden of zo had er wel een basis moeten staan. Al blijft het wel de vraag in hoeverre bepaalde aankopen het Ajax-nivrau benaderen of überhaupt geschikt zijn voor de eredivisie. Zo'n Sutalo die zich constant loopt te verschuilen achter een 17-jarige met balletjes breed bijvoorbeeld en dan dat Deense toptalent die onder ballen doorgaat en situaties niet kan inschatten, een spits uit het tweede niveau van Engeland die ondanks belachelijke statistieken nooit in staat is geweest een PL club te overtuigen. En zo mankeert er nog wel het e.e.a. .
blablablabla
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:59:37 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211063019
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Natuurlijk is het gewoon een zooitje bij de club maar Steijn kan beter de politiek in gaan want in manipuleren en ellebogenwerk is hij heel sterk.
En tactisch gezien ben ik altijd meer voor evolutie dan revolutie, als je meteen alles weggooit wat de kern en ook je opgeleide spelers hebben geleerd is het moeilijk vastigheden creëren, zeker als je zoveel nieuwe spelers ook nog moet inpassen.
Makkelijk wordt het sowieso niet maar slechter dan dit kan ook niet, let's wait and see, ik zou het al een hele stap vinden als ze weer verzorgd voetbal gaan spelen
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:02:03 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211063047
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 11:56 schreef Elan het volgende:
Met 7 of 8 nieuwkomers in de basis waar je op een gegeven moment mee speelde is het lastig om je te beroepen op automatismen. Wel eens dat het een faalhaas is, na 10 wedstrijden of zo had er wel een basis moeten staan. Al blijft het wel de vraag in hoeverre bepaalde aankopen het Ajax-nivrau benaderen of überhaupt geschikt zijn voor de eredivisie. Zo'n Sutalo die zich constant loopt te verschuilen achter een 17-jarige met balletjes breed bijvoorbeeld en dan dat Deense toptalent die onder ballen doorgaat en situaties niet kan inschatten, een spits uit het tweede niveau van Engeland die ondanks belachelijke statistieken nooit in staat is geweest een PL club te overtuigen. En zo mankeert er nog wel het e.e.a. .
Maar als je ook de spelers die gebleven zijn en je jeugd die doorkomt met een nieuwe tactiek confronteert heb je een hele selectie aan "nieuwkomers"
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:06:24 #72
474254 GurneyIsBestOke
pi_211063092
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 11:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik wil wel eens zien wat van het Schip met 14 internationals kan doen qua tactiek en spelopvatting. Slechter dan dit kan niet.
Dat weet ik niet. Je kan in mijn ogen het ook omdraaien dat de spelers wel heel matig of in ieder geval ontiegelijk dom zijn als ze niet eens iets simpels als Steijnbal begrijpen.

En ja, idealiter heb je een trainer die duidelijke instructies en een bepaald type voetbal erin slijpt, maar je bent nu al ver voorbij dat punt. Dat krijg je als je eind augustus nog een dozijn onervaren spelers binnenhaalt en een incompetente trainer te lang laat zitten.
Met pijn en moeite derde
pi_211063130
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat weet ik niet. Je kan in mijn ogen het ook omdraaien dat de spelers wel heel matig of in ieder geval ontiegelijk dom zijn als ze niet eens iets simpels als Steijnbal begrijpen.

En ja, idealiter heb je een trainer die duidelijke instructies en een bepaald type voetbal erin slijpt, maar je bent nu al ver voorbij dat punt. Dat krijg je als je eind augustus nog een dozijn onervaren spelers binnenhaalt en een incompetente trainer te lang laat zitten.
Maar daarom is het wel goed dat je nu iemand haalt die wat ervaring heeft als bondscoach.
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:13:35 #74
474254 GurneyIsBestOke
pi_211063166
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
Natuurlijk is het gewoon een zooitje bij de club maar Steijn kan beter de politiek in gaan want in manipuleren en ellebogenwerk is hij heel sterk.
En tactisch gezien ben ik altijd meer voor evolutie dan revolutie, als je meteen alles weggooit wat de kern en ook je opgeleide spelers hebben geleerd is het moeilijk vastigheden creëren, zeker als je zoveel nieuwe spelers ook nog moet inpassen.
Makkelijk wordt het sowieso niet maar slechter dan dit kan ook niet, let's wait and see, ik zou het al een hele stap vinden als ze weer verzorgd voetbal gaan spelen
Aan de passmaps merk je ook dat het hele spel van Ajax in een gridlock zit, ze hebben geen idee waar ze heen moeten. Echter is Ajax eenmaal voorin wel dreigend. Dat erkenden AZ en Feyenoord ook wel. Sosa en Gaeei zijn blinde vinken maar geven hem wel goed voor. Ik zou 3-4-3 spelen, met Forbs, Brobbey en Berghuis voorin. Bergwijn moet je niet meer opstellen, het ziet er dreigend uit maar hij doet rond de 16 letterlijk alles fout. Type Dilrosun.
Met pijn en moeite derde
pi_211063185
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen mooie John en Maurice Steijn?
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')