vh schip gaat het toch wel worden denk ik.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef TLC het volgende:
Ik zie in de verte al het gefrons van Frank de Boer naderen
Check de posthistorie van de beste man eens... alleen maar onzin en bagger..quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is hier veel onzin verkondigd de afgelopen paar weken, maar dit slaat alles.
Jij bent van de spannende uitsprakenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Tegen de winterstop, zoals ik gister al zei, staan jullie ergens tussen plek 4 en 10.
En terecht.. PSV zou nooit kunnen tippen aan Ajax of Feyenoord.. PSV zal altijd de zielloze club uit Eindhoven blijven.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:38 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoorders weer snel op hun teentjes getrapt![]()
Klopt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En terecht.. PSV zou nooit kunnen tippen aan Ajax of Feyenoord.. PSV zal altijd de zielloze club uit Eindhoven blijven.
Plek 4 staat al 100 punten voor ongeveer..quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Over een weekje of 2 is John van 't Schip de nieuwe redder, de messias. Over een week of 8 blijkt het toch allemaal tegen te vallen. Tegen de winterstop, zoals ik gister al zei, staan jullie ergens tussen plek 4 en 10.
Lijkt me een sympathieke gast hoor maar op basis van wat is dit een geschikte trainer voor Ajax vraag ik me af?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vh schip gaat het toch wel worden denk ik.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hebben nog nooit de CL gewonnen, dus hoezo "beste"?
Nou neem een Litmanen; dat was echt geen absolute topvoetballer. Maar bij Ajax kwam hij optimaal tot zijn recht. Daar was hij echt een enorme topper. Hetzelfde geldt voor spelers als Reiziger, Bogarde, Blind, Finidi, Davids, Overmars. Allemaal geen hele grote namen en na Ajax hebben ze nooit meer veel gepresteerd. Ook de De Boertjes kwamen buiten Ajax niet helemaal tot hun recht.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
GAST DOE NORMAAL
die gouden generatie van de jaren 90 is allemaal in de Cruiff periode binnengehaald......met de cruiff methodes doorgeselecteerd
van gaal heeft van het beleid van johan cruiff geprofiteerd
daarna is het nooit meer iets geworden met van gaal
We snappen inmiddels wel dat jullie ook eens een aardig elftal hebben hoor. Het begint wat genant te worden allemaal.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Over een weekje of 2 is John van 't Schip de nieuwe redder, de messias. Over een week of 8 blijkt het toch allemaal tegen te vallen. Tegen de winterstop, zoals ik gister al zei, staan jullie ergens tussen plek 4 en 10.
Huh, Litmanen geen absolute topvoetballer? Davids en Overmars na Ajax weinig gepresteerd? Wat snuif jij?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou neem een Litmanen; dat was echt geen absolute topvoetballer. Maar bij Ajax kwam hij optimaal tot zijn recht. Daar was hij echt een enorme topper. Hetzelfde geldt voor spelers als Reiziger, Bogarde, Blind, Finidi, Davids, Overmars. Allemaal geen hele grote namen en na Ajax hebben ze nooit meer veel gepresteerd. Ook de De Boertjes kwamen buiten Ajax niet helemaal tot hun recht.
Dan had je natuurlijk nog een oude topper zoals Rijkaard en Kluivert en Bergkamp waren natuurlijk ook echt toppers.
Eén ding valt natuurlijk op: het waren bij Ajax grotendeels Nederlanders in die tijd. Denk maar niet dat de voertaal daar Engels was op het veld. De meesten waren ook gewoon Amsterdammers. Ze spraken dezelfde taal, kwamen uit hetzelfde nest. Wat je nu ziet bij Ajax is een vergaarbak van nationaliteiten, gasten die in principe gewoon komen om een boterham te verdienen en niet per se iets met Ajax of de Ajax-speelstijl hebben.
Van Gaal kon die jongens precies laten doen wat hij wilde, hij heeft dat elftal gebouwd en die jongens dat systeem aangeleerd.
Waarom ben jij toch altijd zo bezig met Feyenoord?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
We snappen inmiddels wel dat jullie ook eens een aardig elftal hebben hoor. Het begint wat genant te worden allemaal.
Eigenlijk is de huidige selectie beter dan die in '95.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou neem een Litmanen; dat was echt geen absolute topvoetballer. Maar bij Ajax kwam hij optimaal tot zijn recht. Daar was hij echt een enorme topper. Hetzelfde geldt voor spelers als Reiziger, Bogarde, Blind, Finidi, Davids, Overmars. Allemaal geen hele grote namen en na Ajax hebben ze nooit meer veel gepresteerd. Ook de De Boertjes kwamen buiten Ajax niet helemaal tot hun recht.
Dan had je natuurlijk nog een oude topper zoals Rijkaard en Kluivert en Bergkamp waren natuurlijk ook echt toppers.
Eén ding valt natuurlijk op: het waren bij Ajax grotendeels Nederlanders in die tijd. Denk maar niet dat de voertaal daar Engels was op het veld. De meesten waren ook gewoon Amsterdammers. Ze spraken dezelfde taal, kwamen uit hetzelfde nest. Wat je nu ziet bij Ajax is een vergaarbak van nationaliteiten, gasten die in principe gewoon komen om een boterham te verdienen en niet per se iets met Ajax of de Ajax-speelstijl hebben.
Van Gaal kon die jongens precies laten doen wat hij wilde, hij heeft dat elftal gebouwd en die jongens dat systeem aangeleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |