Zit hij aan de cokequote:Op maandag 23 oktober 2023 18:58 schreef Erasmus het volgende:
Ik feliciteer Steijn met zijn afkoopsom!
Dat wordt een hoop kabouterpost bestellen tijdens zijn eerstvolgende vakantie naar Ibiza
Heeft teveel klunzen om hem heen staan bij Ajax.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij elke wedstrijd weer die fouten gaat maken? Hij is basisspeler bij de halve finalist van het WK, dan moet je wel iets kunnen..
Maurice deed niet zo veel...quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Was Maduro niet de grote man die het tactische gedeelte deed en Maurice de people manager? Dan zie ik niet in hoe dit een verschil gaat maken.
Ik neem aan dat Maduro niet het hele seizoen afmaakt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Was Maduro niet de grote man die het tactische gedeelte deed en Maurice de people manager? Dan zie ik niet in hoe dit een verschil gaat maken.
https://ontslagvergoeding.nl/afkoopsom/quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt toch? Maar verder maakt het niet veel uit, het kost gewoon geld.
7 is 5quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:00 schreef -XOR- het volgende:
Er moet flink gerekend worden hoe de nacompetitie ontlopen kan worden. Dit Ajax heeft derhalve behoefte aan een type Aad de Mos.
Ik kan mij niet voorstellen dat hij al zijn beslissingen nuchter had genomen.quote:
steijn verdiende het om het seizoen af te makenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van harte gefeliciteerd vrienden met dit succes
Of je laat de nieuwe trainer beginnen met wedstrijden waarvan weinig verwacht wordt zodat het niet tegenvalt..quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:59 schreef trein2000 het volgende:
Natuurlijk een terechte beslissing. Maar moment is wel ruk. Ga je nu met een Adje naar Brighton en PSV of gooi je een nieuwe trainer voor de leeuwen? Ik had nog een week gewacht. Seizoen is toch al weg.
En hij was basisspeler bij een club uit de 24e competitie van Europa. Dan zitten ze dus dun in de spoeling. Datzelfde Kroatië staat nu trouwens 3e in de poule, achter Turkije en Walesquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij elke wedstrijd weer die fouten gaat maken? Hij is basisspeler bij de halve finalist van het WK, dan moet je wel iets kunnen..
Bedankt maatquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van harte gefeliciteerd vrienden met dit succes
Desalniettemin waardeer ik dit.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maatIk zal dit niet vergeten voor wanneer jij een keer succes hebt
Maar dat zal nog wel even duren
Alles boven de wettelijke transitievergoeding is een afkoopsom naar mijn weten. Verder is het een nutteloze discussie.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt toch? Maar verder maakt het niet veel uit, het kost gewoon geld.
Het was gewoon onhoudbaar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of je laat de nieuwe trainer beginnen met wedstrijden waarvan weinig verwacht wordt zodat het niet tegenvalt..
Al is de vraag of dat al op zo’n korte termijn gebeurt
Edit: oh, Maduro op de bank dan blijkbaar
Mwah, zat daar op de bank tijdens het WK.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen hij Aladanine-Sadineh (ofzo) inbracht om Mislintat (ofzo) een hak te zetten was het voor mij over met de sympathie.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:02 schreef Black-Death het volgende:
Vind Steijn een prettig persoon als mens en gun hem het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |