Cruijffweetalles.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en nu je muil houwen zou cruiff zeggen
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou neem een Litmanen; dat was echt geen absolute topvoetballer. Maar bij Ajax kwam hij optimaal tot zijn recht. Daar was hij echt een enorme topper. Hetzelfde geldt voor spelers als Reiziger, Bogarde, Blind, Finidi, Davids, Overmars. Allemaal geen hele grote namen en na Ajax hebben ze nooit meer veel gepresteerd. Ook de De Boertjes kwamen buiten Ajax niet helemaal tot hun recht.
Dan had je natuurlijk nog een oude topper zoals Rijkaard en Kluivert en Bergkamp waren natuurlijk ook echt toppers.
Eén ding valt natuurlijk op: het waren bij Ajax grotendeels Nederlanders in die tijd. Denk maar niet dat de voertaal daar Engels was op het veld. De meesten waren ook gewoon Amsterdammers. Ze spraken dezelfde taal, kwamen uit hetzelfde nest. Wat je nu ziet bij Ajax is een vergaarbak van nationaliteiten, gasten die in principe gewoon komen om een boterham te verdienen en niet per se iets met Ajax of de Ajax-speelstijl hebben.
Van Gaal kon die jongens precies laten doen wat hij wilde, hij heeft dat elftal gebouwd en die jongens dat systeem aangeleerd.
Welke coach heeft Ajax dan wel nodig? Koning van Gaal gaat het niet meer doen. Koning Cruijff leeft ook niet meer. Dickie? Die is ook al bijna 80 ofzo.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Schippie.Op basis van uitstraling werkt dat een paar wedstrijden en dan begint de ellende opnieuw.
Bob Peetersquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Welke coach heeft Ajax dan wel nodig? Koning van Gaal gaat het niet meer doen. Koning Cruijff leeft ook niet meer. Dickie? Die is ook al bijna 80 ofzo.
Ik denk dat het toch een buitenlander zal moeten worden.
Heeft het elftal van Griekenland toch best aardig op de rit gekregen na heel veel magere jaren?quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Schippie.Op basis van uitstraling werkt dat een paar wedstrijden en dan begint de ellende opnieuw.
Is dan ook veel meer een landenvoetbaltrainer dan een clubtrainer.quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft het elftal van Griekenland toch best aardig op de rit gekregen na heel veel magere jaren?
quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjon is altijd genieten als er stress op komt.
ik zou er geen geld op zetten als ik jou wasquote:Op maandag 23 oktober 2023 21:21 schreef Wotte het volgende:
Maduro krijgt straks het vertrouwen na twee klinkende overwinningen op zowel Brighton als PSV.
Op basis waarvan precies?quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:27 schreef -XOR- het volgende:
Van 't Schip is prima voor de rest van het jaar.
Jij hebt hele heisa rondom Jonk bij Ajax gemist?quote:Op maandag 23 oktober 2023 21:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waarom haal je niet gewoon Jonk op?
als je een keer per 15 jaar kampioen wordt dan gaan mensen natuurlijk wel even wat meer uit hun dak dan als je elke 2 of 3 jaar wel een keertje kampioen wordt... Dan wordt het een beetje, oh alweer een huldiging, na la maar, ben vorig jaar al geweest en ben een beetje duf vandaag.... ik zie het wel op tv...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
we hoeven alleen maar naar de huldigingen te kijken wie de grootste club van nederland is
Wat, heeft Hedwiges met de psychologe van Almere geschakeld? #duisteredealquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat Rafael meldt dat Maduro een mes in Steijn's rug heeft gestokenWaarschijnlijk heeft ie dat gehoord bij het kopje koffie met Maurice
Laten we hem en Sneijder echt nooit in de buurt van een officiële rol bij Ajax laten komen
Weet niet wat vd Vaart had, maarquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat Rafael meldt dat Maduro een mes in Steijn's rug heeft gestokenWaarschijnlijk heeft ie dat gehoord bij het kopje koffie met Maurice
Laten we hem en Sneijder echt nooit in de buurt van een officiële rol bij Ajax laten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |