Nou ga je te ver, die AH smaakt totaal naar iets andersquote:Op maandag 23 oktober 2023 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
AH bolognese is vele malen beter dan de croky/lays meuk.
Doritos is tortillachips.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:26 schreef ProFlamer het volgende:
Jezus, weten jullie niet wat chips is of wa?
Al die andere meuk, smikkels, doritos, pombar. ringlings zijn geen chips, dat zijn zoutjes, de verzamelnaam...
Chips komt van potatochips...
Zeker. Toch vond ik de smaken van verschillende chips vroeger beter dan nu. Maar deze mag er nog wel zijn (al enigszins minder in smaak).quote:
Waren de smaken vroeger beter, of zijn wij verwender geraakt omdat er steeds meer opties komen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker. Toch vond ik de smaken van verschillende chips vroeger beter dan nu. Maar deze mag er nog wel zijn (al enigszins minder in smaak).
Ik denk dat de smaken vroeger beter waren. Het gaat dan om echt wat je proeft als je de chips eet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waren de smaken vroeger beter, of zijn wij verwender geraakt omdat er steeds meer opties komen?
Vroeger meer zout volgens mij.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waren de smaken vroeger beter, of zijn wij verwender geraakt omdat er steeds meer opties komen?
Hmm eigenlijk zou je dan het oude recept naast de nieuwe moeten leggen. Ik kan me de vroegere smaak niet meer zo goed herinneren. Vond het wel altijd de lekkerste. Vroeger bij trakteren op de basisschool waren het ook vaak zakjes chips, dan was de groene ook altijd populair. Ik kan me de uitdeeldoosjes met de zakjes nog goed herinneren, volgens mij zijn die ook niet meer te koop.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk dat de smaken vroeger beter waren. Het gaat dan om echt wat je proeft als je de chips eet.
Dat zou wel kunnen ja, dat ze uit gezondheidsoverwegingen minder zout zijn gaan gebruiken.quote:
Ha, ik weet wat je bedoeld met dat doosje ja. En volgens mij was dit merk ook goedkoper.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk zou je dan het oude recept naast de nieuwe moeten leggen. Ik kan me de vroegere smaak niet meer zo goed herinneren. Vond het wel altijd de lekkerste. Vroeger bij trakteren op de basisschool waren het ook vaak zakjes chips, dan was de groene ook altijd populair. Ik kan me de uitdeeldoosjes met de zakjes nog goed herinneren, volgens mij zijn die ook niet meer te koop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |