Klopt, alle Joden woonden in Europa.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
JULLIE hebben het probleem verplaatst naar het midden oosten.
Jullie hebben slim gehandeld. Nu wassen jullie de handen in onschuld.
Geen idee waarom ik jullie zeg.
Rutte gaat een keer zijn befaamde wegwuifglimlachje laten zien en iedereen is weer allerbeste vriendjes daar in het land van de gekkiesquote:
Lekker met het vingertje wapperen en uitleggen waarom we moreel superieur zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
'political considerations'quote:
Die nu in Israel wonen wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, alle Joden woonden in Europa.
Turkse media blind geloven (lol)quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:45 schreef Werkperd het volgende:
Interessante analyse van een Turkse journalist over de beelden die laatst opgedoken zijn waarbij een Israelische soldaat zich keerde tegen Netanyahu en bepaalde dingen riep zoals ''door jou zijn 3 van mijn vrienden dood'', ''je hebt de staat gesaboteerd'', ''ik wil niet vechten voor Amerikanen'' etc.
Hij geeft aan dat de algemene psychologie en motivatie binnen het Isralische leger na de aanvallen van Hamas een flinke klap heeft gekregen. Isralische soldaten raken steeds verder gedemotiveerd. Als dit zich snel verspreid onder de soldaten en belangrijke delen van het leger de neiging heeft zich te bemoeien met politiek, dan kan het compleet in een chaos veranderen. Het Isralische leger heeft momenteel moeite om discipline te handhaven.
Schijnbaar hebben ook veel soldaten hun wapens neergelegd en aangegeven niet meer te willen vechten.
Vanuit mijn perspectief zijn dat natuurlijk mooie ontwikkelingen.
Wil ook iets anders met dat vingertje doen, hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker met het vingertje wapperen en uitleggen waarom we moreel superieur zijn.
Maar het blijft gezwets, Israeli zijn top op het bot gemotiveerd om hun land te verdedigen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:45 schreef Werkperd het volgende:
Interessante analyse van een Turkse journalist over de beelden die laatst opgedoken zijn waarbij een Israelische soldaat zich keerde tegen Netanyahu en bepaalde dingen riep zoals ''door jou zijn 3 van mijn vrienden dood'', ''je hebt de staat gesaboteerd'', ''ik wil niet vechten voor Amerikanen'' etc.
Hij geeft aan dat de algemene psychologie en motivatie binnen het Isralische leger na de aanvallen van Hamas een flinke klap heeft gekregen. Isralische soldaten raken steeds verder gedemotiveerd. Als dit zich snel verspreid onder de soldaten en belangrijke delen van het leger de neiging heeft zich te bemoeien met politiek, dan kan het compleet in een chaos veranderen. Het Isralische leger heeft momenteel moeite om discipline te handhaven.
Schijnbaar hebben ook veel soldaten hun wapens neergelegd en aangegeven niet meer te willen vechten.
Beetje flauw. Zo terugkaatsen. Niet Joods. Niet Palestijns. Gewoon Nederlands. Ik hoop dat jullie er goed uitkomen.....als je "jullie" bent natuurlijk.quote:
Waar is de interessante analyse? Ik zie weer een typisch wensdenkverhaal.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:45 schreef Werkperd het volgende:
geklets, onzinquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:45 schreef Werkperd het volgende:
En daarvoor in wat nu Palestina heet toch?quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, alle Joden woonden in Europa.
Jawel hoor, op de post die je quote. Daar staat geen onzin in, maar is gewoon een eenzijdig verhaal.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:44 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je weet niet eens op wat ik onzin zeg. Kun je stoppen met het beantwoorden van mijn posts.
Ook, samen met de Joden die verjaagd zijn uit Arabische landen sinds 1948.quote:
Waren die ook niet bekeerd tot het jodendom? En dan daar mogen wonen? Zoiets.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Er zijn ook joden naar Isral gekomen uit bijvoorbeeld Ethiopi
3,2 miljoen van de 9,7 miljoen Israli zijn Mizrahi, oftewel afkomstig uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika.quote:
Joe.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jawel hoor, op de post die je quote. Daar staat geen onzin in, maar is gewoon een eenzijdig verhaal.
Ik mag je best quoten, jij mag mij ook best op je negeerlijst zetten. Dat moet je zelf weten.
Heb nergens gezegd dat ze dat niet doen. Al doet die.man hierboven alsof ik dat wel doe. Jij brengt het als een islamitisch probleem en daarop reageer ik.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook, samen met de Joden die verjaagd zijn uit Arabische landen sinds 1948.
Dat zijn geen Europese joden. Daar doelde ik net op.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Er zijn ook joden naar Isral gekomen uit bijvoorbeeld Ethiopi
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.or(...)_de_Joden_in_Marokkoquote:Tegenwoordig leven er in Isral circa 1 miljoen Joden van Marokkaanse afkomst. Ze vertegenwoordigen hiermee de grootste gemeenschap in Isral(10%).[4]
We hebben dit gesprek eerder gehad (met jou oa?). Israel is gebouwd op Oost Europese joden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
3,2 miljoen van de 9,7 miljoen Israli zijn Mizrahi, oftewel afkomstig uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika.
Weinig eigenlijk, nog geen 10 miljoen, nu heeft een bepaald iemand natuurlijk al flink zijn best gedaan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
3,2 miljoen van de 9,7 miljoen Israli zijn Mizrahi, oftewel afkomstig uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |