Vaak een kwestie van intelligentie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik helemaal niet voor mijn vaderland. Dus blijkbaar ben ik een uitzondering en heb ik vrij uniek DNA.
Of wellicht zit het iets ingewikkelder in elkaar.
Mwah. Ik ben tyfesdom. Zegt niet veel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vaak een kwestie van intelligentie.
In Rusland recruteren ze ook voornamelijk de meest vervangbaren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een meisje. Die zijn sowieso niet zo geweldsgeil.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:35 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben tyfesdom. Zegt niet veel.
Geloof me, zodra je serieus die optie krijgt, zeg je niet zo makkelijk meer mee. Het is natuurlijk niet uit te sluiten, maar er zullen heel veel mensen zijn die dan op eens toch de wapens pakken. Wij zitten gewoon in de verdomd luxe positie dat oorlog in dit deel van de wereld uitgeroeid lijkt te zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik helemaal niet voor mijn vaderland. Dus blijkbaar ben ik een uitzondering en heb ik vrij uniek DNA.
Of wellicht zit het iets ingewikkelder in elkaar.
Met je rug tegen de muur misschien om huis en haard te verdedigen, maar vrijwillig een beetje veroveraartje spelen ergens anders? Ik geef mijn portie wel aan fikkie hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof me, zodra je serieus die optie krijgt, zeg je niet zo makkelijk meer mee. Het is natuurlijk niet uit te sluiten, maar er zullen heel veel mensen zijn die dan op eens toch de wapens pakken. Wij zitten gewoon in de verdomd luxe positie dat oorlog in dit deel van de wereld uitgeroeid lijkt te zijn.
Geen zorgen, we regelen een rouwstoet van 50000 man om te demonstreren tegen het bestaan van Israël. Owacht.quote:
Ja, daar waren we al achter maar toch houden we van je.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:35 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben tyfesdom. Zegt niet veel.
Nee, dat is natuurlijk een andere situatie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met je rug tegen de muur misschien om huis en haard te verdedigen, maar vrijwillig een beetje veroveraartje spelen ergens anders?
Onzin. En niet eens alle Turken denken zo, ze zijn het zelf niet eens met elkaar eens allemaal.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:04 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zeker. Die vraag heb ik mezelf trouwens ook vaak afgesteld. Hoe kan het toch zo zijn dat ik een emotioneel gevoel krijg als het gaat om mijn vaderland terwijl ik bijna nooit erheen ga? Apart, maar gewoon een natuurlijk gevoel dat je hebt voor je vaderland.
Daarom hebben de Turken ook een sterke kenmerk, namelijk altijd klaar om dood te gaan voor vaderland. Zit denk ik in het dna.
Voor Israël? Ik dacht dat China neutraal is in deze kwestie.quote:
Ik denk om israel te helpenquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat willen ze doen dan? Hier krijg je wereldoorlogen van.
Ik ben 40, man.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een meisje. Die zijn sowieso niet zo geweldsgeil.
En zodra Israël terug gaat schieten wordt er weer moeilijk gedaan en worden termen als genocide verder verkracht.quote:
Lekker rijp.quote:
Als een leider een beetje gaat zeveren over vaderland en met een vlagje gaat zwaaien heeft hij zo duizenden vrijwilligers die als kanonnenvoer willen dienen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ok, oud wijf dan.quote:
Met welke vlag moeten die neanderthalers hier gaan zwaaien als ze er per ongeluk 1 pleuren op een ziekenhuis in Libanon?quote:
Weet ik niet... Libanon is toch anders. Heeft niet dezelfde slachtoffer status bij veel mensen als Gaza.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En zodra Israël terug gaat schieten wordt er weer moeilijk gedaan en worden termen als genocide verder verkracht.
Denk wel dat we die kant op gaanquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
China heeft andere belangenquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voor Israël? Ik dacht dat China neutraal is in deze kwestie.
Het is niet of dit gaat gebeuren maar wanneer.quote:
Playing the part van 'er toe doen op het wereldtoneel'. En het is al oud nieuws, volgens mij zijn ze er al een tijdje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |