Nodigen ze dat meisje uit voor een vrolijke barbecue dan, mafketel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lekker blijven draaien. Vooral omdat het niet klopt.
https://twitter.com/ytirawi/status/1716050250320818594quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nodigen ze dat meisje uit voor een vrolijke barbecue dan, mafketel.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je met xenofobie op mij reageert. Het Midden-Oosten heeft culturele problematiek, maar dit zegt niets over individuele gevallen.
En ze leefden nog lang en gelukkig in een tunnel onder Gazastad.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
https://twitter.com/ytirawi/status/1716050250320818594
Vaarwel mijn vriend.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Wauw...
ok ik negeer je voortaan, je was sowieso niet heel erg indrukwekkend... succes ermee he
Die dame ging niet mee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig in een tunnel onder Gazastad.
Om te vragen of het klopt. Niet dus, wat ik niet verwachtte omdat ik een aantal woorden meende te herkennen. Ik haal het weg, doe jij dat ook?quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
-Knip-
Waarom post je zulke dingen? je hebt geen idee of het waar is, maar je weet dat mensen die toch al een ernstig onderbuik hebben jegens alles wat Arabisch is dit blindelings geloven.
Het gaat hier om een dame die evident pro-Israel is. Dat zijn toch geen bronnen...quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Om te vragen of het klopt. Niet dus, wat ook niet verwachtte omdat ik een aantal woorden meende te herkennen. Ik haal het weg, doe jij dat ook?
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:18 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ben midden oosters en mij zal je daar niet zien. Lekker he al die vooroordelen.
Dit, het probleem zit hem niet bij het feit dat je midden oosters bent of groenlinks, maar of je meehost en taart gaat uitdelen als mensen doormidden gesneden worden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen.
Gelukkig weet jij alles heel goed en heb je ook de communicatieve vaardigheden om dit prettig en niet neerbuigend aan de kaak te stellen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat hier om een dame die evident pro-Israel is. Dat zijn toch geen bronnen...
quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij alles heel goed en heb je ook de communicatieve vaardigheden om dit prettig en niet neerbuigend aan de kaak te stellen.
Watquote:
Rare jongens, die Turken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:32 schreef Werkperd het volgende:
[ afbeelding ]
''Topgeheime militaire gegevens, oefeningsgegevens en personeelsgegevens van het Israëlische Ministerie van Defensie werden gehackt en in beslag genomen door het Ayyıldız-team.
Je zult de kracht van de Turk zien!
Wij houden stille wacht!''
[ twitter ]
Haha oke man.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:32 schreef Werkperd het volgende:
[ afbeelding ]
''Topgeheime militaire gegevens, oefeningsgegevens en personeelsgegevens van het Israëlische Ministerie van Defensie werden gehackt en in beslag genomen door het Ayyıldız-team.
Je zult de kracht van de Turk zien!
Wij houden stille wacht!''
[ twitter ]
Gast, je bent echt een slechte parodie, van een slechte parodie. Houd toch op.quote:
Die Merkava-crew krijgt er ongenadig van langs van hun sergeant.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Foutje. Geen KerstChanoekabonus voor deze man...
Het is letterlijk 2 sec werk. Ze is de vriendin van de social-media propagandist van Netanyahu.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij alles heel goed en heb je ook de communicatieve vaardigheden om dit prettig en niet neerbuigend aan de kaak te stellen.
Tis goed met je.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |